დოკუმენტაცია

მოსწავლის პირადი საქმის წარმოების წესი
    მუხლი 1. ზოგადი დებულებანი
1. მოსწავლის პირადი საქმის წარმოების წესი (შემდგომში წესი) განსაზღვრავს ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებაში (შემდგომში სკოლა) მოსწავლის პირადი საქმის წარმოებას.
2. პირადი საქმის წარმოების მიზანია, კანონმდებლობით დადგენილი წესით, სკოლაში ჩარიცხული მოსწავლეების შესახებ ინფორმაციის სისტემატიზაცია.
    მუხლი 2. მოსწავლის პირადი საქმე
1. მოსწავლის პირადი საქმე ასახავს ინფორმაციას მოსწავლის პირადი მონაცემების, მოსწავლის სკოლაში სწავლის განმავლობაში მისი შეფასებისა და აქტიურობის შესახებ.
2. მოსწავლის პირადი საქმის წარმოების მიზნით, შესაძლებელია გამოყენებულ იქნეს შესაბამისი პროგრამული უზრუნველყოფა და მართვის ავტომატიზებული საშუალებები.
3. მოსწავლის პირად საქმეს უნდა დაერთოს „საქართველოს ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებაში მოსწავლის ჩასარიცხად წარსადგენი აუცილებელი დოკუმენტების ნუსხის დამტკიცების შესახებ” საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2007 წლის 16 აგვისტოს №675 ბრძანებით პირველი, მე-2 და მე-3 პუნქტებით დამტკიცებული დოკუმენტები და წარმოადგენს მოსწავლის პირადი საქმის განუყოფელ ნაწილს.
4. მოსწავლის პირადი საქმის წარმოებისას შესაბამისი გრაფების დამატების აუცილებლობის შემთხვევაში, კლასის დამრიგებელი უფლებამოსილია მოსწავლის პირად საქმეში ჩააკრას დამატებითი ფურცლები, რაც დამოწმებული უნდა იყოს სკოლის დირექტორის ხელმოწერით და ბეჭდით.
5. მოსწავლის პირადი საქმის წარმოება იწყება მისი პირველ კლასში ჩარიცხვიდან და გრძელდება სკოლაში სწავლის განმავლობაში.
6. მოსწავლის პირადი საქმე სკოლაში ინახება 75 წლის განმავლობაში.
    მუხლი 3. სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე (შემდგომში სსსმ მოსწავლე) მოსწავლის პირადი საქმე
სსსმ მოსწავლის პირად საქმეს გარდა ამ წესის მე-2 მუხლის მე-3 პუნქტით გათვალისწინებული დოკუმენტებისა, დაერთვის:
ა) საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს მულტიდისციპლინური გუნდის დასკვნა;
) ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა;
) ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის ჯგუფის ყველა შეხვედრაზე წარმოებული სხდომის ოქმები;
) სამედიცინო დაწესებულების მიერ გაცემული ცნობები.

    მუხლი 4. მოსწავლის პირადი საქმის წარმოებაზე უფლებამოსილი პირები
1. მოსწავლის პირადი საქმის დროულ შევსებასა და შევსებული ინფორმაციის სისწორეზე პასუხისმგებელია კლასის დამრიგებელი და დირექტორი.
2. მოსწავლის პირადი საქმის სკოლაში შენახვასა და დაცვაზე პასუხისმგებელ პირს წარმოადგენს საქმისმწარმოებელი ან სკოლის დირექტორის მიერ საამისოდ უფლებამოსილი პირი.
3. სკოლაში ამ წესის მოთხოვნების დაცვაზე პასუხისმგებლობა ეკისრება დირექტორს.
    მუხლი 5. მოსწავლის პირადი საქმეში ცვლილების შეტანა
1. მოსწავლის პირადი საქმის შევსებისას, კლასის დამრიგებლის მიერ შეცდომის დაშვების შემთხვევაში, შეცდომის დამშვები პირი გრაფაში შენიშვნებისა დაკომენტარებისათვის სპეციალურად გამოყოფილ გვერდზე (ბოლო გვერდი) აღნიშნავს შეცდომის შინაარსს, რასაც სკოლის დირექტორი ადასტურებს ხელმოწერით.
2. იმ გარემოებათა შეცვლისას, რაც საფუძვლად დაედო მოსწავლის პირად საქმეში მოსწავლის შესახებ პირადი ინფორმაციის შეტანას, კლასის დამრიგებელი ვალდებულია ამ ფაქტის შეტყობიდან 15 დღის ვადაში შეიტანოს შესაბამისი ცვლილებები მოსწავლის პირად საქმეში, რასაც სკოლის დირექტორი ადასტურებს ხელმოწერით.
3. დაუშვებელია მოსწავლის პირად საქმეში ცვლილების შეტანა, გარდა ამ მუხლის პირველი და მე-2 პუნქტებით გათვალისწინებული შეთხვევბისა.
    მუხლი 6. მოსწავლის პირადი საქმის გატანა
 1. მოსწავლის პირადი საქმის დედნის გატანა დასაშვებია მხოლოდ კანონმდებლობით დადგენილი წესით მოსწავლის მობილობისას, მიმღები სკოლიდან წერილობითი მოთხოვნის წარმოდგენის შემთხვევაში. გასაგზავნად გამზადებული მოსწავლის პირადი საქმე თავსდება კონვერტში, ფორმდება საფოსტო გზავნილად და მიმღებ სკოლას ეგზავნება დალუქულ მდგომარეობაში.
2. დაუშვებელია, მოსწავლის პირადი საქმის მოსწავლისათვის, მოსწავლის მშობლის, მეურვის, მზრუნველის, კანონიერი წარმომადგენლისათვის ან სხვა პირისათვის გადაცემა.
3. ამ მუხლის პირველი პუნქტით გათვალისწინებულ შემთხვევაში სკოლაში, რომლიდანაც გადადის მოსწავლე, რჩება მოსწავლის პირადი საქმის, დირექტორის მიერ ბეჭდით დამოწმებული ასლი.
4. მოსწავლის მშობლის, მეურვის, მზრუნველის, კანონიერი წარმომადგენლის ან საამისოდ უფლებამოსილი პირის მიერ მოსწავლის პირადი საქმის გამოთხოვის შემთხვევაში გაიცემა დირექტორის ბეჭდით დამოწმებული ასლი, რომლის საფუძველზეც დაუშვებელია მოსწავლის სხვა სკოლაში ჩარიცხვა.
    მუხლი 7. მოსწავლის პირადი საქმის აღდგენა
1. მოსწავლის პირადი საქმის დაკარგვის/დაზიანების შემთხვევაში იგი უნდა აღდგეს. ამისათვის ივსება მოსწავლის ახალი პირადი საქმე და ხდება მონაცემების შედარება სხვა დოკუმენტებთან (საქართველოს ეროვნული არქივიდან გამოითხოვება მოსწავლეთა გაკვეთილზე დასწრების აღრიცხვის იმ წლების ჟურნალთა ასლები, რომელთა განმავლობაშიც პირი სწავლობდა სკოლაში). მოსწავლის პირად საქმეს, ამ შემთხვევაში, ეწერება "დუბლიკატი".
2. მოსწავლის პირადი საქმის აღდგენის მიზნით, ამ მუხლის პირველი პუნქტით გათვალისწინებულ ღონისძიებებს ახორციელებს სკოლის საქმისმწარმოებელი ან სკოლის დირექტორის მიერ საამისოდ უფლებამოსილი პირი.
3. ლტოლვილებს და იძულებით გადაადგილებული პირებს, ასევე უცხოეთის ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების, ლიკვიდირებულ ან საგანმანათლებლო საქმიანობაშეწყვეტილ დაწესებულების მოსწავლეები, რომლებიც ვერ ახერხებენ მიღებული წინმსწრები განათლების დადასტურებას და რომელთა მიერ მიღებული წინმსწრები განათლებაც აღიარებულია კანონმდებლობით დადგენილი წესით, გაეხსნებათ მოსწავლის ახალი პირადი საქმე, რომელშიც კეთდება აღნიშვნა წინმსწრები განათლების კანონმდებლობით დადგენილი წესით აღიარებისა და მისი დამადასტურებელი დოკუმენტების არარსებობის შესახებ.
    მუხლი 8. მოსწავლის პირადი საქმის საქართველოს ეროვნული არქივისათვის გადაცემა

მოსწავლის პირადი საქმე ამ წესის მე-2 მუხლის მე-6 პუნქტით განსაზღვრული ვადის გასვლის შემდეგ შესანახად გადაეცემა საქართველოს ეროვნულ არქივს კანონმდებლობით დადგენილი წესის შესაბამისად.

                               მოსწავლის პირადი საქმე



მონაცემები მოსწავლის სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების შესახებ:
ბაგა-ბაღის დასახელება:–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
ულტიდისციპლინური გუნდის გადაწყვეტილება:
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

მოსწავლის სკოლაში ჩარიცხვის საფუძველი:

ბრძანების
დასახელება
თარიღი
შენიშვნა
1





მოსწავლის სტატუსის შეჩერების/აღდგენის საფუძველი:

ბრძანების
დასახელება
თარიღი
შენიშვნა
1




2




3




4




5




6




7





მოსწავლის სკოლიდან ამორიცხვის საფუძველი:

ბრძანების
დასახელება
თარიღი
შენიშვნა
1




2




3




4




5




6




7






ინფორმაცია მოსწავლის მობილობის შესახებ:


კლასი

მობილობის საფუძველი
ჩარიცხვის ბრძანების

შენიშვნა
თარიღი
გამომცემი

1






2






3






4






5






6






7








მონაცემები     მოსწავლის შესახებ  დაწყებით საფეხურზე



მოსწავლის ფოტოსურათი

 ასაკი ––––––

პირველი კლასი

მონაცემები მოსწავლის შესახებ:

სასწავლო წელი
შემაჯამებელი წერილობითი შეფასება
შენიშვნა





მეორე კლასი
მონაცემები მოსწავლის შესახებ:

სასწავლო წელი
შემაჯამებელი წერილობითი შეფასება
შენიშვნა




                                                             ბ.ა.

მესამე კლასი
მონაცემები მოსწავლის შესახებ:

სასწავლო წელი
შემაჯამებელი წერილობითი შეფასება
შენიშვნა





                                    
                                                           








მეხუთე კლასი ___________________ სასწავლო წელი


მონაცემები მოსწავლის წლიური შეფასების შესახებ:


საგანი










შეფასება












                                




მოსწავლის მონაცემები დაწყებით საფეხურზე  სხვადასხვა აქტივობებში მონაწილეობისა და  მოსწავლის მიმართ  გამოყენებული წახალისების ფორმების  შესახებ

კლასი
აღწერა
თარიღი/პერიოდი
შედეგი





























































































































































                               მონაცემები მოსწავლის შესახებ  საბაზო საფეხურზე

მოსწავლის ფოტოსურათი

 ასაკი ––––––




მეშვიდე კლასი ___________________ სასწავლო წელი

მონაცემები მოსწავლის წლიური შეფასების შესახებ:


საგანი














შეფასება















დაძლია ექსტერნატის ფორმით:

                        




მოსწავლის საბაზო საფეხურის საერთო ქულა 

გადაყვანილია მეათე კლასში  – ბრძანების № –––––– თარიღი ––––––––––––––––

კლასის დამრიგებლის ხელმოწერა                                                                    ბ.ა.



მოსწავლის მონაცემები საბაზო საფეხურზე  სხვადასხვა აქტივობებში მონაწილეობისა და  მოსწავლის მიმართ  გამოყენებული წახალისების ფორმების  შესახებ

აღწერა
პერიოდი/თარიღი
შედეგი





































































































მონაცემები მოსწავლის შესახებ  საშუალო საფეხურზე



მოსწავლის ფოტოსურათი

 ასაკი ––––––
მეათე კლასი ___________________ სასწავლო წელი

მონაცემები მოსწავლის წლიური შეფასების შესახებ:



საგანი














შეფასება
















დაძლია ექსტერნატის ფორმით:

                       





დაძლია საშუალო საფეხური – ბრძანების № –––––– თარიღი –––––––––––––––

კლასის დამრიგებლის ხელმოწერა

დირექტორის ხელმოწერა                                                                     ბ.ა.


მოსწავლის მონაცემები საშუალო საფეხურზე  სხვადასხვა აქტივობებში მონაწილეობისა და  მოსწავლის მიმართ  გამოყენებული წახალისების ფორმების  შესახებ

აღწერა
პერიოდი/თარიღი
შედეგი



















































































შენიშვნები და კომენტარები:

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––




სკოლის დირექტორი ––––––––––––––––––––––––––––––– ბ.ა.





Комментариев нет:

Отправить комментарий