მოსწავლის კითხვარი
სახელი, გვარი–––––––––––––––––––––––––––––––––––
კითხვარი მოსწავლეს
1. როგორი მოსწავლე გინდათ
რომ იყოთ?
2.
როგორი სკოლა გინდათ რო გქონდეთ?
3. რით შეაფასებდით მასწავლებელს?
4. მოგწონთ თუ არა ეროვნული
სასწავლო გეგმა (შეფასების სისტემა,მე-12 კლასი,გამოცდები და სხვა)
5.
ხშირად უნდა მოდიოდეს თუ არა თქვენი მშობელი სკოლაში?დაასაბუთეთ
6.
თქვენს პრობლემებზე ესაუბრებით თუ არა კლასის დამრიგებელს და რატომ? თუ არ გსურთ,რატომ?
ახსენით
7. თქვენი აზრით ,აკმაყოფილებს
თუ არა ჩვენი სკოლა თქვენს მოთხოვნებს?
8. არიან თუ არა მშობლები დაინტერესებული თქვენი აკადემიური მოსწრებით და მოგწონთ ეს?
9. რისი შეცვლა გსურთ
სკოლაში?
10. მკაცრად უნდა იცავდეს
თუ არა მოსწავლე ქცევის კოდექსს სკოლაში და რომელი პუნქებს ანიჭებთ უპირატესობას?
სახელი, გვარი–––––––––––––––––––––––––––––––––––
კითხვარი მშობელს
1. მოგწონთ თუ არა დღევანდელი
სკოლა და თუ მოწონთ რატომ? თუ არ მოგწონთ რატომ?
2.
როგორი მასწავლებელი გინდათ რომ ასწავლიდეს თქვენს შვილს?
3.
როგორი უნდა იყოს სკოლის მოსწავლე?
4. მოგწონთ თუ არა ეროვნული
სასწავლო გეგმა (შეფასების სისტემა,გაკვეთილების საათობრივი განაწილება,მე-12 კლასი,გამოცდები
და სხვა)
5. რას შეცვლიდით სკოლის
ცხოვრებაში?
6. გაქვთ თუ არა სურვილი,რომ
დაესწროთ გაკვეთილებს,მოუსმინოთ თქვენს შვილს და ესაუბროთ თქვენი შვილის პრობლემებზე
საგნის პედაგოგს ?
7. ხშირად უნდა მოდიოდეს
თუ არა თქვენი მშობელი სკოლაში?დაასაბუთეთ
8. რა სიახლის დანერგვას
ისურვებდით სკოლაში მშობელთა ჩართულობასთან დაკავშირებით?
9. როგორი ხასიათის საუბრებს
ისურვებდით მშობელთა კრებებზე?
10. ასრულებს თუ არა
თავის ფუნქციას მშობელთა სათათბირო ან კომიტეტი და რისი გაკეთება შეიძლება უკეთ?
კითხვარი მოსწავლეს
1. რამდენიმე სიტყვით დაახასიათეთ საკუთარი თავი–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
2. საკუთარი ხასითის ამ თვისებას
მივიჩნევ
ა) განსაკუთრებით
დადებითად–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
ბ) განსაკუთრებით უარყოფითად––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
3. ოჯახის წევრებიდან უფრო ახლოს
ვარ ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
4. საქმიანობა, რომელსაც ხალისით ვაკეთებ
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
5. ოჯახში დაკავებული
ვარ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
6. პრობლემა, რომელსაც ვაწყდები კლასელებთან
ან მასწავლებლებთან
ურთიერთობისას––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
7. ფიქრობ, ამ პრობლემის
მოგვარებაში უნდა დამეხმაროს (ჩაწერეთ კონკრეტული
ადამიანი და როგორ გინდა დაგეხმაროს)
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
8. ჩემთან ურთიერთობისას მასწავლებლებმა უნდა
გაითვალისწინონ:–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
9. მიადვილდება( საგანი ან საგნები) ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
შესწავლა, იმიტომ,
რომ–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
10. მიყვარს ეს
საგანი(საგნები)––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
იმიტომ ,
რომ–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
11. ჩემი პირველი სემესტრის აკადემიური მოსწრებით
ა) კმაყოფილი ვარ
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
ბ) არა ვარ
კმაყოფილი;––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
12. თავისუფალ დროს
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
13. ჩემი აზრით, შარშანდელთან შედარებით
სასკოლო და, ზოგადად,
ჩემს ცხოვრებაში შეიცვალა
შემდეგი :–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
14. ჩემი მიზანია
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
15. რას ვაკეთებ მიზნის
მისაღწევად–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
16. რა მიშლის ხელსს მიზნის
მიღწევაში–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
17. საქციელი, რომლითაც ყველაზე უფრო
ვამაყობ–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
18. საქციელი, რომლის გახსენებისას ძალიან
მრცხვენია––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
19. ჩემი ნება რომ იყოს სასკოლო
ცხოვრებას შევცვლიდი
ასე––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
20. სურვილები,მოლოდინები, რომელიც
მინდა კლასის დამრიგებელმა გაითვალისწინოს
მომავალში–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
კითხვარი მშობლებს
1. რამდენიმე სიტყვით დაახასიათეთ თქვენი
შვილი–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
2. მისი ხასითის რომელ თვისებას მიიჩნევთ
ა) განსაკუთრებით
დადებითად–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
ბ) განსაკუთრებით უარყოფითად––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
3. ოჯახის რომელ წევრთანაა უფრო
ახლოს––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
4. საქმიანობა, რომელსაც ხალისით
აკეთებს––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
5. რითი ინტერესდება, რითი გეხმარებათ
ოჯახში?–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
6. პრობლემა, რომელსაც აწყდები მასთან
ურთიერთობისას–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
7. როგორ ფიქრობთ, როგორ უნდა დაგეხმაროთ
სკოლა ამ პრობლემის
მოგვარებაში–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
8. თქვენი აზრით, რა შეიცვალა შარშანდელთ
ან შედარებით თქვენი შვილის სასკოლო, ზოგადად,
ცხოვრებაში––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
9. როგორ ატარებს თავისუფალ დროს?–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
10. ჩემი შვილის პირველი სემესტრის აკადემიური მოსწრებით
ა) კმაყოფილი ვარ ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
ბ)
არა ვარ კმაყოფილი;––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
11. თქვენი სურვილები,მოლოდინები, რომელიც
გინდათ კლასის დამრიგებელმა გაითვალისწინოს
მომავალში–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
სახელი, გვარი–––––––––––––––––––––––––––––––––––
დამრიგებლის თვითშეფასების კითხვარი
#
|
პირობა
|
რეგულარულად
|
ხშირად
|
იშვიათად
|
არასოდეს
|
1
|
ვზრუნავ
ეფექტურ სასწავლო გარემოს შექმნაზე
|
||||
2
|
ვაკვირდები
მოსწავლეთა აკადემიურ შეფასებას
|
||||
3
|
ვაკვირდბი
რამდენად იცავენ
მოსწავლეები
ქცევის წესებს
|
||||
4
|
ვიზიარებ
მოსწავლეთა შეხედულებებსა და შენიშვნებს
|
||||
5
|
ვიკვლევ
კლასში შექმნილ პრობლემის მიზეზებს და
ვსახავ გამოსწორების გზებს
|
||||
6
|
ვთანამშრომლობ
მშობლებთან
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий