სადამრიგებლო პროგრამა
2014-2015saw.weli
● დამრიგებლის მუშაობის მიზანი
დამრიგებელი მოსწავლის მრჩევლად მოიაზრება. მისი მუშაობა უნდა ემყარებოდეს
ზოგადი განათლების ეროვნულ მიზნებს და ხელს უწყობდეს მოსწავლეებში
გონებრივი და ფიზიკური უნარების განვითარებას, მათ ჩაბმას სხვადასხვა კლუბსა
თუ წრეში; ასევე, უნდა უწყობდეს ხელს მოსწავლეებში ჯანსაღი ცხოვრების წესის
დამკვიდრებას, უნდა უვითარებდეს ლიბერალურ და დემოკრატულ ღირებულებებზე
დამყარებულ სამოქალაქო, პატრიოტულ, ესთეტიკურ, ეკოლოგიურ, ცნობიერებას,
და ეხმარებოდეს მათ ოჯახის, საზოგადოებისა და სახელმწიფოს წინაშე საკუთარი
უფლება-მოვალეობების გაცნობიერებაში.
● დამრიგებლის მოვალეობები
ყველა კლასს თავისი დამრიგებელი უნდა ჰყავდეს. დამრიგებელი უნდა ასწავლიდეს
თავის სადამრიგებლო კლასს.
● დამრიგებელს ევალება:
• სადამრიგებლო საათის ჩატარება თვეში მინიმუმ 4-ჯერ;
• მოსწავლის დახმარება აკადემიური თუ სხვა პრობლემის გადაჭრაში;
• მოსწავლეს, მშობლებსა და მასწავლებლებს შორის შუამავლობა პრობლემების
წარმოქმნის შემთხვევაში;
• მშობლებისათვის შვილის ყოფაქცევისა და აკადემიური მოსწრების გაცნობა
თვეში მინიმუმ ერთხელ; საკუთარი სადამრიგებლო კლასის მოსწავლეების
დასწრების აღრიცხვის ყოველდღიური შემოწმება;
• სასწავლო წლის დასაწყისშივე მოსწავლისა და მისი მშობლების ინფორმირება
მოსწავლის მიერ გაკვეთილების გაცდენის შემთხვევაში მოსალოდნელი სავარაუდო
შედეგების შესახებ;
• სადამრიგებლო კლასის მოსწავლის სხვა სკოლაში გადასვლის შემთხვევაში,
მისი მიმღები სკოლისათვის მოსწავლის აკადემიური მოსწრებისა და გაკვეთილებზე
დასწრების შესახებ ინფორმაციის მიწოდების უზრუნველყოფა;
• გაესაუბროს საგნის პედაგოგს დანიშნოს დამატებითი მეცადინეობები
• დაბალი აკადემიური მოსწრების შემთხვევაში წერილობით აცნობოს მშობელს
და მასთან ერთად უზრუნველყოს მოსწავლის დასწრება დამატებით მეცადინეობაზე
• არა სათანადო ქცევის შემთხვევაში ჩაატაროს მასთან საჭირო საუბრები.
პრობლემის მოსაგვარებლად ჩართოს ფსიქოლოგიც და მშობელიც.
• საკუთარი სადამრიგებლო კლასის მოსწავლეების დასწრების აღრიცხვის
ყოველდღიური შემოწმება და მოსწავლეთა დასწრების შესახებ ინფორმაციის
ყოველკვირეულად ასახვა სკოლის ოფიციალურ დოკუმენტში;
• ¬მოსწავლის მიერ საპატიო გაცდენის თაობაზე მიღებული შეტყობინების
ასახვა სკოლის ოფიციალურ დოკუმენტში;
• ¬სასწავლო წლის დასაწყისშივე მოსწავლისა და მისი მშობლების ინფორმირება
მოსწავლის მიერ გაკვეთილების გაცდენის შედეგად მოსალოდნელი სავარაუდო
შედეგების შესახებ;
• ამ გეგმით გათვალისწინებული სხვა ვალდებულებების შესრულება.
დამრიგებელი მშობლებს შვილის აკადემიური მოსწრების და ყოფაქცევის საკითხებს
ინდივიდუალური შეხვედრების დროს უნდა აცნობდეს. დაუშვებელია ერთი
მოსწავლის ყოფაქცევისა და აკადემიური მოსწრების შესახებ სხვისი თანდასწრებით
საუბარი.
თუ მოსწავლე სკოლას აცდენს, დამრიგებელი ვალდებულია, გაიგოს გაცდენის
მიზეზი.
დამრიგებელი პერიოდულად უნდა ეკითხებოდეს საგნის მასწავლებლებს
სადამრიგებლო კლასის მოსწავლეების აკადემიური მოსწრების, პიროვნული
პრობლემებისა თუ ზოგადი წარმატებების შესახებ. სასწავლო წლის დასრულებისას
მან უნდა გააკეთოს სადამრიგებლო კლასის თითოეული მოსწავლის აკადემიური
მოსწრების, გაკვეთილებზე დასწრებისა და ქცევის ანალიზი, რის საფუძველზეც
დაწერს თითოეული მოსწავლის მოკლე დახასიათებას, სადაც აღწერს:
ა) მოსწავლის ძლიერ მხარეებს, მის წარმატებებს როგორც აკადემიური, ისე
სოციალური ურთიერთობების თვალსაზრისით, მონაწილეობას წრეებში, სპორტულ
შეჯიბრებებსა თუ სხვა სახის ღონისძიებებში.
ბ) მოსწავლის აკადემიური, ფიზიკური, ემოციური და სოციალური
განვითარებისათვის მნიშვნელოვან საკითხებს, რომელთა გათვალისწინებაც
სასარგებლო იქნებოდა მოსწავლისათვის.
იმ შემთხვევაში, თუ მოსწავლის საშუალო წლიური ნიშანი 5.1-ზე დაბალია,
დამრიგებელი ვალდებულია, გააფრთხილოს მშობელი და მოსწავლე იმის შესახებ,
რომ აუცილებელია მნიშვნელოვანი პროგრესი მომდევნო სასწავლო წლებში (თუ ეს
არ არის საფეხურის ბოლო კლასი), რათა მოსწავლემ შეძლოს საფეხურის დაძლევა.
დამრიგებელი ვალდებულია შეხვდეს დაინტერესებულ მშობელს და მიაწოდოს
ინფორმაცია მისი შვილის აკადემიური მოსწრების, ქცევისა და გაცდენების შესახებ.
● დამრიგებელს ასევე ევალება:
1. შეადგინოს და დირექციას დასამტკიცებლად წარუდგინოს თავისი კლასის
აღმზრდელობითი მუშაობის გეგმა, რომლის შინაარსი ეფუძნება სკოლის მისიას,
განისაზღვრება სადამრიგებლო პროგრამით, სკოლის საერთო ამოცანებით,
მოსწავლეთა ასაკობრივი თავისებურებებით, სასკოლო ცხოვრების მიმდინარე
მოთხოვნებითა და სხვათა გათვალისწინებით;
3. მაქსიმალურ ინფორმაციას ფლობდეს თითოეული მოსწავლის აკადემიური
მოსწრებისა და დისციპლინის შესახებ. საჭიროებისამებრ ატარებდეს კლასის კრებას,
კლასის საათს, განსაკუთრებულ ყურადღებას აქცევდეს თითოეული მოსწავლის
ქცევის კულტურას. დაუყოვნებლივ აწვდიდეს ინფორმაციას დირექციას გაკვეთილის
გაცდენის თაობაზე;
4. ყოველდღიურ საქმიანობას წარმართავდეს საქართველოს განათლების
კანონის, სკოლის წესდების, შინაგანაწესისა და წინამდებარე დებულების
მოთხოვნათა მიხედვით;.
5. განახორციელოს დიაგნოსტიკა კლასის მიღების მომენტისათვის;
დიაგნოსტიკის შედეგების მიხედვით შექმნას თითოეული მოსწავლის
ფსიქოლოგიური პორტრეტი. (ამგვარი საქმიანობა მან უნდა განახორციელოს
სასწავლო წლის შუაშიც და ბოლოს);
6. საკუთარ საქმიანობას წარმართავდეს მის მიერ ჩატარებული კვლევის
შედეგებზე დაფუძნებით;
7. დროულად მოახდინოს მოსწავლეებისა და მშობლებისათვის სკოლის მიერ
არჩეული სახელმძღვანელოების ჩამონათვალის გაცნობა და აწარმოოს მოსწავლეების
სახელმძღვანელოებით მომარაგების საკითხის აღრიცხვა, შეძლებისდაგვარად
გაუწიოს დახმარება.
8. აწარმოოს კლასისა და მოსწავლის პორტფოლიო (მოდერნიზებული პირადი
საქმე);
9. უზრუნველყოს მოსწავლეთა ყოველმხრივ შესწავლა, მათი მიდრეკილებების,
მოთხოვნილებებისა და ინტერესების გამოვლენა, კლასის აქტივის შექმნა;
10. უზრუნველყოს სკოლის შინაგანაწესის მოსწავლეთათვის გაცნობა და ამ
დოკუმენტებში ჩადებული შინაარსის გატარება ცხოვრებაში;
11. მოსწავლეთა სოციალური მდგომარეობის შესწავლა და მისი შემდგომ
საქმიანობაში გათვალისწინება.
12. ზრუნვა, მოსწავლეთა მონაწილეობით სასწავლო ოთახებისა და კაბინეტების
სათანადო ესთეტიკურ გაფორმებაზე, მოსწავლეთა იერსახის მოწესრიგებაზე,
სანიტარულ-ჰიგიენური პირობების დაცვაზე, სასკოლო ინვენტარის გაფრთხილებაზე,
კლასის ინვენტარიზაციის ფურცლის წარმოებაზე, (რომლის მიხედვითაც იგი წლის
ბოლოს დირექციას უკლებლივ აბარებს სასწავლო წლის დასაწყისში მიღებულ
ინვენტარს), დაზიანების შემთხვევაში მშობელთა დახმარებით ზრუნვა ზარალის
ანაზღაურებაზე;
13. მშობელთა კრებების ჩატარება, კლასის საქმიანობის ანალიზისა და
გაუმჯობესების მიზნით;
14. კლასგარეშე და სკოლისგარეშე სასწავლო_აღმზრდელობითი ღონისძიებების
დაგეგმვა, ორგანიზება და ჩატარება.
15. სკოლის რეჟიმს ძნელადშემგუებელ, ოჯახიდან მზრუნველობას მოკლებულ
ბავშვებთან და მათს მშობლებთან ინდივიდუალური მუშაობა.
16. სათანადო ზომების მიღება მოსწავლეთა წახალისების ან დასჯისათვის,
საჭიროების შემთხვევაში დირექციის წევრების ჩართვა;
17. მოსწავლეთა პირადი საქმეების წარმოება, საკლასო ჟურნალში სათანადო
ცვლილებების დროულად შეტანა;
18. პერიოდულად კათედრის სხდომაზე კლასში არსებული მდგომარეობის შესახებ,
საანგარიშო მოხსენებით გამოსვლა;
19. მშობელთათვის სკოლის შინაგანაწესის, მოსწავლეთა ქცევის კოდექსის,
სკოლის განვითარების სტრატეგიული გეგმის, და სხვა საჭირო დოკუმენტაციის
გაცნობა;
20. მოსწავლეებისა და მათ მშობლებისათვის ადმინისტრაციის მიერ მიღებული
გადაწყვეტილებების დროულად გაცნობა;
21. სკოლის მიერ ჩატარებულ მიზნობრივ ღონისძიებებზე მოსწავლეთა დასწრების
უზრუნველყოფა;
22. აღსაზრდელების კულტურული დონის ამაღლებაზე მუდმივი ზრუნვა
(სპექტაკლები, ექსკურსიები, დიალოგები, შეხვედრები და ა.შ)
23. სკოლის ადმინისტრაციისათვის მშობელთა პედაგოგიზაციის საქმეში ხელის
შეწყობა;
24. სემესტრში მინიმუმ ერთხელ კლასთან დაკავშირებული ზოგადი ხასიათის
პრობლემების გადასაწყვეტად მშობელთა კრებების მოწვევა;
25. მოსწავლის საშემოდგომო გამოცდის, კლასში დატოვების, ყოფაქცევაში
არადამაკმაყოფილებელი შეფასების ან სხვა საჭიროების დროს მშობლის ინფორმირება
და ხემოწერილი შეტყობინების ფორმის დირექციისათვის წარდგენა;.
26. ანგარიშის ჩაბარება და მონაწილეობის მიღება ნებისმიერი საკითხის
განხილვაში, რომელიც ეხება მოსწავლეთა აღზრდას.
ძირითადად დამრიგებელი აწესრიგებს თავისი სადამრიგებლო კლასის მოსწავლეების
დოკუმენტაციას.
დამრიგებელი მშობლებს შვილის აკადემიური მოსწრების და ყოფაქცევის საკითხებს
ინდივიდუალური შეხვედრების დროს უნდა აცნობდეს. დაუშვებელია ერთი
მოსწავლის ყოფაქცევისა და აკადემიური მოსწრების შესახებ სხვისი თანდასწრებით
საუბარი.
თუ მოსწავლე სკოლას აცდენს, დამრიგებელი ვალდებულია, გაიგოს გაცდენის
მიზეზი.
დამრიგებელი პერიოდულად უნდა ეკითხებოდეს საგნის მასწავლებლებს
სადამრიგებლო კლასის მოსწავლეების აკადემიური მოსწრების, პიროვნული
პრობლემებისა თუ ზოგადი წარმატებების შესახებ. სასწავლო წლის დასრულებისას
მან უნდა გააკეთოს სადამრიგებლო კლასის თითოეული მოსწავლის აკადემიური
მოსწრების, გაკვეთილებზე დასწრებისა და ქცევის ანალიზი, რის საფუძველზეც
დაწერს თითოეული მოსწავლის მოკლე დახასიათებას, სადაც აღწერს:
ა) მოსწავლის ძლიერ მხარეებს, მის წარმატებებს როგორც აკადემიური, ისე
სოციალური ურთიერთობების თვალსაზრისით, მონაწილეობას წრეებში, სპორტულ
შეჯიბრებებსა თუ სხვა სახის ღონისძიებებში.
ბ) მოსწავლის აკადემიური, ფიზიკური, ემოციური და სოციალური
განვითარებისათვის მნიშვნელოვან საკითხებს, რომელთა გათვალისწინებაც
სასარგებლო იქნებოდა მოსწავლისათვის.
იმ შემთხვევაში, თუ მოსწავლის საშუალო წლიური ნიშანი 5.1-ზე დაბალია,
ან რომელიმე საგანში შეფასება 4-ზე დაბალია დამრიგებელი ვალდებულია,
გააფრთხილოს მშობელი და მოსწავლე იმის შესახებ, რომ მას აქვს
საშემოდგომო გაქმოცდები. დასკოლის დეირექციას წარუდგინოს გაფრთხილების
დამადასტურებელი დოკუმენტი.
დამრიგებელი ვალდებულია შეხვდეს დაინტერესებულ მშობელს და მიაწოდოს
ინფორმაცია მისი შვილის აკადემიური მოსწრების, ქცევისა და გაცდენების შესახებ.
● მოსწავლეთა დასწრება
თანამედროვე საგანმანათლებლო პროცესი მოითხოვს მოსწავლეების მხრივ
განსაკუთრებულ აქტიურობა. ეს გულისხმობს მოსწავლეების მიერ არა მხოლოდ
აქტიურ მონაწილეობას განათლების მიღების პროცესში, არამედ თანატოლების
სწავლის პროცესში მონაწილეობასაც. გაკვეთილზე ჯგუფური მუშაობისას,
პროექტებში მონაწილეობისას, წარმოდგენების დაგეგმვისა თუ განხორციელებისას
მოსწავლეები ერთმანეთს ეხმარებიან სხვადასხვა კონცეფციის უკეთესად გაგებაში,
უნარ-ჩვევების დაუფლება-განვითარებაში და დამოკიდებულებების ჩამოყალიბებაში.
შესაბამისად, მოსწავლეების დასწრების უზრუნველყოფა სკოლის ერთ-ერთი
მნიშვნელოვანი საზრუნავია.
მოსწავლეების დასწრების რეგულარული აღრიცხვა, მისი ანალიზი და
პრობლემებზე რეაგირება სკოლის დირექციის პასუხისმგებლობაა.
დამრიგებელი ვალდებულია, მოსწავლის მშობელს/კანონიერ წარმომადგენელს
მიაწოდოს დასწრების წესების შესახებ ზუსტი ინფორმაცია,
რომელიც შემდეგში მდგომარეობს
თუ საბაზო/საშუალო საფეხურის მოსწავლემ სემესტრის განმავლობაში
გააცდინა კონკრეტული საგნისთვის ერთი სასწავლო წლის მანძილზე დათმობილი
საათების 1/4 და მეტი, მაგრამ 1/2-ზე ნაკლები, მის სემესტრულ ნიშანს დააკლდება
20%. თუ მოსწავლეს არ აკმაყოფილებს მიღებული ნიშანი, მას მიეცემა საშუალება,
გავიდეს სკოლის მიერ ორგანიზებულ სემესტრულ გამოცდაზე (იხ. ქვემოთ,
გამოცდის ტიპები; სემესტრული გამოცდა).
თუ საშუალო საფეხურის მოსწავლემ გააცდინა კონკრეტული საგნისთვის
ერთი სასწავლო წლის მანძილზე გათვალისწინებული საათების 1/2-ზე მეტი, იგი
ამ საგანში არ იღებს საგნის წლიურ ნიშანს. აღნიშნულ საგანში შეფასებას იღებს
ექსტერნატის ფორმით გამოცდის დაძლევის საფუძველზე. საბაზო საფეხურის
მოსწავლეზე ვრ5ცელდება იგივე წესი
დამრიგებლის ვალდებულია წერილობითი ფორმით დროულად შეატყობინოს
მოსწავლის მშობელს/კანონიერ წარმომადგენელს მოსწავლის მიერ გაკვეთილის/
გაკვეთილების გაცდენის ფაქტისა და მისგან გამომდინარე მოსალოდნელი
შედეგების შესახებ.
სოფელ ხორნაბუჯის საჯარო სკოლის
--------- კლასის მოსწავლის _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ მშობელს.
როგორც თქვენთვის ცნობილია ეროვნული სასწავლო გეგმიდან გამომდინარე,
თუ საბაზო/საშუალო საფეხურის მოსწავლემ სემესტრის განმავლობაში გააცდინა
კონკრეტული საგნისთვის ერთი სასწავლო წლის მანძილზე დათმობილი საათების
1/4 და მეტი, მაგრამ 1/2-ზე ნაკლები, მის სემესტრულ ნიშანს დააკლდება 20%.
თუ მოსწავლეს არ აკმაყოფილებს მიღებული ნიშანი, მას მიეცემა საშუალება, გავიდეს
სკოლის მიერ ორგანიზებულ სემესტრულ გამოცდაზე .
სკოლის დირექცია გაცნობებთ რომ, თქვენს შვილს - - - - - - - - - - - - - - - -
- საგანში - - - - - - - - - - - - - - - წლიური - - - სთ-იდან გაცდენილი აქვს -
- - -საათი. ეროვნული სასწავლო გეგმიდან გამომდინარე, ზემოაღნიშნული
გაცდენების წესის მიხედვით თქვენს შვილს მომავალში - - - - - საათის გაცდენის
შემთხვევაში მას დააკლდება ნიშნის 20 %
სკოლის დირექტორი:
გავეცანი: მშობელი
მოსწავლე
სკოლის დირექტორი
შეტყობინება#2
სოფელ ხორნაბუჯის საჯარო სკოლის
--------- კლასის მოსწავლის _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ მშობელს
თუ საშუალო საფეხურის მოსწავლემ გააცდინა კონკრეტული საგნისთვის ერთი
სასწავლო წლის მანძილზე გათვალისწინებული საათების 1/2-ზე მეტი, იგი ამ
საგანში არ იღებს საგნის წლიურ ნიშანს. აღნიშნულ საგანში შეფასებას იღებს
ექსტერნატის ფორმით გამოცდის დაძლევის საფუძველზე.
ექსტერნატის გამოცდები ჩატარდება სკოლაში..
სკოლის დირექცია გაცნობებთ რომ, თქვენს შვილს - - - - - - - - - - - - - - - -
- საგანში - - - - - - - - - - - - - - - წლიური - - - სთ-იდან გაცდენილი აქვს -
- - -საათი. ეროვნული სასწავლო გეგმიდან გამომდინარე, ზემოაღნიშნული
გაცდენების წესის მიხედვით თქვენს შვილს მომავალში - - - - - საათის გაცდენის
შემთხვევაში მოუწევს - - - - - - - - - - - გამოცდის ექსტერნატის წესით ჩაბარება.
სკოლის დირექტორი:
გავეცანი: მშობელი
მოსწავლე
სკოლის დირექტორი
შეტყობინება#3
სოფელ ხორნაბუჯის საჯარო სკოლის
--------- კლასის მოსწავლის _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ მშობელს.
როგორც თქვენთვის ცნობილია ეროვნული სასწავლო გეგმიდან გამომდინარე,
თუ საბაზო/საშუალო საფეხურის მოსწავლემ სემესტრის განმავლობაში გააცდინა
კონკრეტული საგნისთვის ერთი სასწავლო წლის მანძილზე დათმობილი საათების
1/4 და მეტი, მაგრამ 1/2-ზე ნაკლები, მის სემესტრულ ნიშანს დააკლდება 20%.
თუ მოსწავლეს არ აკმაყოფილებს მიღებული ნიშანი, მას მიეცემა საშუალება, გავიდეს
სკოლის მიერ ორგანიზებულ სემესტრულ გამოცდაზე .
სკოლის დირექცია გაცნობებთ რომ, თქვენს შვილს - - - - - - - - - - - - - - - -
- საგანში - - - - - - - - - - - - - - - წლიური - - - სთ-იდან გაცდენილი აქვს -
- - -საათი. ეროვნული სასწავლო გეგმიდან გამომდინარე, ზემოაღნიშნული
გაცდენების წესის მიხედვით თქვენს შვილს დააკლდა სემესტრული ნიშნის 20 %.
მისი სემესტრული ქულა დაკლებამდე არის ---------------- დაკლების შემდეგ----
--------სკოლა თქვენს შვილს საშუალებას აძლევს გავიდეს სემესტრულ გამოცდაზე.
ამშემთხვევაში მშობელმა განცხადებით უნდა მიმართოს სკოლის დირექტორს.
სკოლის დირექტორი:
გავეცანი: მშობელი
მოსწავლე
სკოლის დირექტორი
შეტყობინება#4
სოფელ ხორნაბუჯის საჯარო სკოლის
--------- კლასის მოსწავლის _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ მშობელს
თუ საშუალო საფეხურის მოსწავლემ გააცდინა კონკრეტული საგნისთვის ერთი
სასწავლო წლის მანძილზე გათვალისწინებული საათების 1/2-ზე მეტი, იგი ამ
საგანში არ იღებს საგნის წლიურ ნიშანს. აღნიშნულ საგანში შეფასებას იღებს
ექსტერნატის ფორმით გამოცდის დაძლევის საფუძველზე.
ექსტერნატის გამოცდები ჩატარდება სკოლაში..
სკოლის დირექცია გაცნობებთ რომ, თქვენს შვილს - - - - - - - - - - - - - - - -
- საგანში - - - - - - - - - - - - - - - წლიური - - - სთ-იდან გაცდენილი აქვს -
- - -საათი. ეროვნული სასწავლო გეგმიდან გამომდინარე, ზემოაღნიშნული
გაცდენების წესის მიხედვით თქვენმა შვილმა უნდა ჩააბაროს გამოცდა ------------
--------ექსტერნატის წესით.
სკოლის დირექტორი:
გავეცანი: მშობელი
მოსწავლე
სკოლის დირექტორი
დასწრების აღრიცხვა
მოსწავლეთა გაცდენები აღირიცხება ჟურნალში. გაკვეთილებზე მოსწავლეთა
დასწრების ყოველდღიური აღრიცხვის წარმოებაზე პასუხისმგებელია საგნის
მასწავლებელი.
აქცენტი პიროვნული ღირსებების განვითარებაზე
სკოლამ განსაკუთრებულად უნდა მიაქციოს ყურადღება ისეთი ღირებულებების
განვითარებას, როგორიცაა ღირსება, სამართლიანობა, ურთიერთპატივისცემა, სხვისი
აზრის მოსმენა და აღიარება. მნიშვნელოვანია, რომ სკოლაში დიდი ყურადღება
ექცეოდეს ისეთი გავრცელებული სენის აღმოფხვრას, როგორიცაა პლაგიატობა
(ანუ სხვისი აზრების მითვისება). სკოლა უნდა ქმნიდეს ისეთ ატმოსფეროს,
სადაც სხვისი აზრების, მოსწავლისა თუ მასწავლებლის, მეცნიერისა თუ მწერლის
აზრების საკუთრად გასაღება სირცხვილად ითვლება. მოსწავლემ უნდა გაიაზროს,
რომ სხვისი ნაშრომის მითვისება და საკუთარ მიღწევად გამოცხადება ისეთივე
ქურდობაა, როგორც სხვისი ნივთის მითვისება. მნიშვნელოვანია, რომ მასწავლებელი
პირად მაგალითზე აჩვენებდეს მოსწავლეს, რას ნიშნავს სამართლიანობა და
ურთიერთპატივისცემა.
კლასის ხელმძღვანელს ეკრძალება:
• მშობელთა კრებაზე კონკრეტული მოსწავლის მდგომარეობის განხილვა;
• ისეთი ქმედება, რაც შეურაცყოფს მოსწავლის ან მისი მშობლის პიროვნებას:
• ფიზიკური ზემოქმედება, ძალადობა მოსწავლეზე:
დამრიგებლის მუშაობის პრინციპები
დამრიგებლის სააღმზრდელო მუშაობა შემდეგ პრინციპებს უნდა ემყარებოდეს:
●აღზრდის მთლიანობა - სააღმზრდელო მუშაობა მიმართული უნდა იყოს
პიროვნების ფიზიკური, ფსიქიკური, სოციალური და სულიერი განვითარებისაკენ.
სააღმზრდელო მუშაობის მთავარი პრინციპი ფიზიკურად და ფსიქიკურად ჯანსაღი
მოქალაქის აღზრდაა;
●შემოქმედი, აქტიური პიროვნების აღზრდა - ყველა ბავშვი უნიკალურია.
ისინი დაჯილდოებულნი არიან განსხვავებული ნიჭითა და შესაძლებლობებით.
შესაბამისად, დამრიგებლის ფუნქციაა მოსწავლის შინაგანი ძალების აქტივაცია
და მათი ნიჭისა და შესაძლებლობების გამოვლენისათვის სათანადო პირობების
შექმნა;
●მოსწავლეთა ჩართულობა - ეს პრინციპი ხელს უწყობს მოსწავლეებში
პასუხისმგებლობისა და ვალდებულების გრძნობის განვითარებას. დამრიგებელმა
მოსწავლეთა ჩართულობის ხელშესაწყობად საშუალება უნდა მისცეს მათ
მონაწილეობა მიიღონ აქტივობების (ზეიმები, ლაშქრობები, ექსკურსიები და სხვ.)
დაგეგმვასა და ამ დროს წამოჭრილი პრობლემების მოგვარებაში. დამრიგებელმა
მაქსიმალურად უნდა გაითვალისწინოს მოსწავლეთა ინტერესები. ამგვარი
ჩართულობა მოსწავლეებს გამოუმუშავებს ისეთ უნარ-ჩვევებს, რომლებიც
დაეხმარება მათ დამოუკიდებლად მოაგვარონ ცხოვრებაში წამოჭრილი
სირთულეები და ხელს შეუწყობს თავისუფალი პიროვნების ფორმირებას;
● თანამშრომლობის პრინციპი - დამრიგებლის ურთიერთობა მოსწავლეებთან უნდა
ემყარებოდეს თანამშრომლობას, ურთიერთპატივისცემასა და ურთიერთნდობას.
დამრიგებლის მუშაობის მიზანი უნდა იყოს კლასში თანამშრომლობითი გარემოს
შექმნა.
რეკომენდაცია სადამრიგებლო საათის პროგრამის განხორციელებისათვის
სადამრიგებლო საათი ხელს უწყობს მოსწავლეების სოციალურ-პიროვნულ
განვითარებას, აყალიბებს ნდობისა და პატივისცემის ატმოსფეროს, რაც წარმოადგენს
მოსწავლეებსა და მასწავლებელ-დამრიგებელს შორის პოზიტიური ურთიერთობების
საფუძველს.
კლასთან დამრიგებლის მუშაობა, სასურველია, შემდეგი ფორმით მიმდინარეობდეს:
მოსწავლეებთან საუბრები; კონკრეტულ საკითხთან დაკავშირებით დისკუსიების,
ვიქტორინების, ზეიმების, ექსკურსიებისა და ლაშქრობების ორგანიზება;
მოსწავლეთა საჭიროებებიდან გამომდინარე, ცნობილ ადამიანებთან და სხვადასხვა
სპეციალისტებთან თუ ორგანიზაციის წარმომადგენლებთან შეხვედრების მოწყობა.
დამრიგებლებმა კლასის საჭიროებებიდან გამომდინარე უნდა დაგეგმოს შეხვედრები
და ღონისძიებები. შესაძლებელია, ამ შეხვედრებს ჰქონდეს სისტემატური ხასიათი.
დამრიგებელი უნდა თანამშრომლობდეს მოსწავლეთა მშობლებთან, საგნის
პედაგოგებთან, ხელს უწყობდეს სხვადასხვა კულტურულ და საგანმანათლებლო
დაწესებულებებთან (მაგ.: ბიბლიოთეკებთან, მუზეუმებთან და სხვ.) ურთიერთობის
დამყარებას.
სადამრიგებლო სასაუბრო თემები მოქცეულია შემდეგ ხუთ მიმართულებაში:
1. პიროვნული და მორალური განვითარება;
2. გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი;
3. უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერება;
4. თვალსაწიერის გაფართოება - ხელოვნების, ლიტერატურის, ტექნოლოგიური და
სამეცნიერო მიღწევების მნიშვნელობა;
სადამრიგებლო საუბრები შესაძლოა შედგეს როგორც კლასში/სკოლაში, ისე სკოლის__გარეთაც, მაგ., ექსკურსიაზე ან მუზეუმის დათვალიერებისას.
სადამრიგებლო პორტოლიოში უნდა ინახებოდეს შემდეგი დოკუმენტაცია:
• მოსწავლეთა დემოგრაფიული მონაცემები;
• მოსწავლეთა გამოცხადების აღრიცვხვა (არასაპატიო/საპატიო გაცდენების ნუსხა);
• მშობელთა კრებების ამსახველი დოკუმენტები (ოქმები, კითხვარები);
•"დამრიგებლის საათის" ამსახველი დოკუმენტაცია (კითხვარები, ბარათები, ოქმები და სხვა);
• სკოლის ფსიქოლოგის მიერ განხორციელებული ღონისძიებების ამსახველი დოკუმენტაცია (საჭიროებისამებრ);
• სასკოლო/საკლასო ღონისძიებების ამსახველი დოკუმენტაცია (ოქმები, ფოტო, ვიდეომასალა და სხვა);
• გაკვეთილებზე დასწრების ამსახველი კითხვარები;
• მოსწავლეთა გამოცხადების აღრიცვხვა (არასაპატიო/საპატიო გაცდენების ნუსხა);
• მშობელთა კრებების ამსახველი დოკუმენტები (ოქმები, კითხვარები);
•"დამრიგებლის საათის" ამსახველი დოკუმენტაცია (კითხვარები, ბარათები, ოქმები და სხვა);
• სკოლის ფსიქოლოგის მიერ განხორციელებული ღონისძიებების ამსახველი დოკუმენტაცია (საჭიროებისამებრ);
• სასკოლო/საკლასო ღონისძიებების ამსახველი დოკუმენტაცია (ოქმები, ფოტო, ვიდეომასალა და სხვა);
• გაკვეთილებზე დასწრების ამსახველი კითხვარები;
კლასის დამრიგებლის კრიტერიუმები:
• გააჩნია გუნდური მუშაობის უნარ-ჩვევები;
• ქმნის სწავლისთვის ხელისშემწყობ პირობებს;
• ზრუნავს კლასის წარმატებაზე;
• აკონტროლებს კლასის ყოველდღიურ დისციპლინას;
• პატივისცემით სარგებლობს მოსწავლეებში;
• აქტიურად თანამშრომლობს მშობლებთან;
• ითვალისწინებს მოსწავლეთა ასაკობრივ და ინდივიდუალურ თავისებურებებს;
• სისტემატურად აწვდის ინფორმაციას დირექციას კლასის წარმატებებისა და პრობლემების შესახებ;
• მუშაობს (ფსიქოლოგთან ერთად) პრობლემურ ბავშვებთან;
• ქმნის მეგობრულ გარემოს;
• კლასთან ერთად გეგმავს და ახორციელებს სხვადასხვა სახის სასწავლო პროექტებს;
• ზრუნავს კლასის პორტფოლიოს შექმნაზე.
• ქმნის სწავლისთვის ხელისშემწყობ პირობებს;
• ზრუნავს კლასის წარმატებაზე;
• აკონტროლებს კლასის ყოველდღიურ დისციპლინას;
• პატივისცემით სარგებლობს მოსწავლეებში;
• აქტიურად თანამშრომლობს მშობლებთან;
• ითვალისწინებს მოსწავლეთა ასაკობრივ და ინდივიდუალურ თავისებურებებს;
• სისტემატურად აწვდის ინფორმაციას დირექციას კლასის წარმატებებისა და პრობლემების შესახებ;
• მუშაობს (ფსიქოლოგთან ერთად) პრობლემურ ბავშვებთან;
• ქმნის მეგობრულ გარემოს;
• კლასთან ერთად გეგმავს და ახორციელებს სხვადასხვა სახის სასწავლო პროექტებს;
• ზრუნავს კლასის პორტფოლიოს შექმნაზე.
რეკომენდაციები "სადამრიგებლო საათის" განხორციელებისთვის
დამრიგებლის კლასთან მუშაობა, სასურველია, შემდეგი ფორმით მიმდინარეობდეს: მოსწავლეებთან საუბრები, კონკრეტულ საკითხთან დაკავშირებით დისკუსიები, ვიქტორინების, ზეიმების, ექსკურსიებისა და ლაშქრობების ორგანიზება, ცნობილ ადამიანებებთან და მოსწავლეთა საჭიროებიდან გამომდინარე, სხვადასხვა სპეციალისტთან თუ ორგანიზაციის წარმომადგენლებთან შეხვედრის მოწყობა.
დამრიგებლებმა ყველაზე უკეთ იციან კლასის საჭიროებანი და სწორედ აქედან გამომდინარე, გეგმავენ შეხვედრებსა და ღონისძიებებს. თუმცა შესაძლებელია შეხვედრებს სისტემატური ხასიათი ჰქონდეს და წინასწარ იყოს დაგეგმილი, მაგ. კვირაში ერთხელ.
დამრიგებლებმა ყველაზე უკეთ იციან კლასის საჭიროებანი და სწორედ აქედან გამომდინარე, გეგმავენ შეხვედრებსა და ღონისძიებებს. თუმცა შესაძლებელია შეხვედრებს სისტემატური ხასიათი ჰქონდეს და წინასწარ იყოს დაგეგმილი, მაგ. კვირაში ერთხელ.
სადამრიგებლო საათის თემები, სასურველია, მოიცავდეს შემდეგ მიმართულებებს:
1. პიროვნული და მორალური განვითარება – მე – პიროვნება, სოციუმი ჩემს გარშემო, ურთიერთობა თანატოლებთან და უფროსებთან, ტოლერანტობა, ადამიანთა უფლებები, ზოგადასაკაცობრიო ღირებულებები, ეტიკეტი. თანამშრომლობის მნიშვნელობა, ცნება `თანაკლასელი~; ურთიერთობისას და სწავლის პროცესში წამოჭრილი სირთულეები და მათი მოგვარების გზები; კონფლიქტების აცილებისა და მოგვარების უნარების განვითარების აუცილებლობა. თვითრწმენა – საკუთარ თავსა და ძალებში დარწმუნება; პატივისცემა – საკუთარი თავის, სხვა ადამიანების; როდის ვარღვევთ სხვათა უფლებებს? როდის ირღვევა ჩვენი უფლებები?
2. გარემოს დაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი – პირადი ჰიგიენა, ავადმყოფობის გავრცელების წყაროები, სასარგებლო საკვები, დროის ორგანიზება, დღის რეჟიმი, სპორტის მნიშვნელობა, მავნე ჩვევების საფრთხე. გარემოს და ბუნების მოფრთხილება; ჯანსაღი ცხოვრების სტილი – რას ნიშნავ სეს?
3. უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერება – ჩემი ეზო, ჩემი სკოლა, ჩემი ქალაქი/სოფელი, ჩემი სამშობლო, ისტორია, გამოჩენილი პიროვნებები, მნიშვნელოვანი მოვლენები, ტრადიციები, წესები და კანონები;
4. ინტელექტუალური და ესთეტიკური განვითარება – ხელოვნების, ტექნოლოგიური და ინტელექტუალური მიღწევების მნიშვნელობა.
სოფელ ხორნაბუჯის საჯარო სკოლის
X ბ კლასის
სააღმზრდელო გეგმა
კლასის ხელმძღვანელი: გიული ყოჩიაშვილი
2014 / 2015 სასწავლო წელი
10 ბ კლასის სია
1. ბაიაშვილი ნინო
2. ბიკაშვილი ნიკა გ.
3. ბიკაშვილი ნიკა ზ.
4. ბურდული ირაკლი
5. ბუჭყურაშვილი ლევან
6. გიგაური მანანა
7. გიგაური ხვთისო
8. გოგოჭური ანა
9. თურაძე დემური
10. იკოევი თამარი
11. მაზიაშვილი ლილი
12. სარდალაშვილი ნიკა
13. უმრშატიანი ოლღა
14. ფიდუაშვილი მარინა
15. ქოქუაშვილი ნუკრი
16. ხუციშვილი გოჩა
17. ჯავახიშვილი ნუნუ
გაკვეთილების ცხრილი
ორშაბათი
|
სამშაბათი
|
ოთხშაბათი
|
ხუთშაბათი
|
პარასკევი
| |
1
|
ინგლისური
|
ქართული
|
ინგლისური
|
რუსული
|
მათემატიკა
|
2
|
ქართული
|
რუსული
|
მათემატიკა
|
ქართული
|
ბიოლოგია
|
3
|
მათემატიკა
|
მათემატიკა
|
ქართული
|
მათემატიკა
|
ქართული
|
4
|
ფიზიკა
|
ისტორია
|
ლიტერატურა
|
ქიმია
|
ლიტერატურა
|
5
|
გეოგრაფია
|
ქიმია
|
სამოქ.განათლება
|
ისტორია
|
სპორტი
|
6
|
ბიოლოგია
|
ფიზიკა
|
ბიოლოგია
|
გეოგრაფია
|
სამოქ.განათლება
|
7
|
სამოქ.განათლება
|
სპორტი
|
საგანთა და სახელმძღვანელოთა სია
საგანი
|
სახელმძღვანელო(ავტორები)
|
პედაგოგი
|
ქართული ენა
|
ნ.კუცია,ნ.მაღლაკელიძე
|
რ.გონაშვილი
|
მათემატიკა
|
გოგიშვილი.ვეფხვაძე მათემატიკა10კლ.
|
დ.ოზბეთელაშვილი
|
რუსული
|
მ.ლორთქიფანიძე
|
ვ.დავთიანი
|
ინგლისური
|
ჯ.შეითნიშვილი
| |
ისტორია
|
ნ.კიღურაძე,მ.სანიკიძე
|
ნ.ყაჭაშვილი
|
გეოგრაფია
|
ზ.დავითაშვილი,ნ.ელიზბარაშვილი
|
თ.ფიროსმანაშვილი
|
ფიზიკა
|
ქ.ტატიშვილი ფიზიკა10კლ.
|
გ.ყოჩიაშვილი
|
ქიმია
|
მ.ვარდიშვილი
|
ნ.ბატიაშვილი
|
ბიოლოგია
|
მ. სეხნიაშვილი,მ.მაყაშვილი
|
ნ.დევრისაშვილი
|
სამოქ. განათლება
|
თ.ბრეგვაძე,პეტრიაშვილი
|
ნ.ყაჭაშვილი
|
სპორტი
|
ვ.ანდრიაშვილი
|
მორიგეობის ცხრილი
ორშაბათი
|
სამშაბათი
|
ოთხშაბათი
|
ხუთშაბათი
|
პარასკევი
|
ბიკაშვილი ნ.
|
ბურდული ი.
|
გიგაური ხ.
|
ბიკაშვილი ნ.
|
ქოქუაშვილი ნ.
|
ბაიაშვილი ნ.
|
გოგოჭური ა.
|
იკოევი თ.
|
ფიდუაშვილი მ.
|
ჯავახიშვილი ნ.
|
თურაძე დ.
|
გიგაური მ.
|
სარდალაშვილი
|
მაზიაშვილი ლ.
|
უმრშატიანი ო.
|
მოსწავლეთა საანკეტო მონაცემები
გვარი,სახელი
|
დაბ.თარ.
|
მისამართი
|
დედა
|
მამა
|
პ/ნომერი
|
ტელეფონი
| |
1
|
ბაიაშვილი ნინო
|
28.04.99
|
ეკა ქააძე
|
14001026747
|
593788417
| ||
2
|
ბიკაშვილი ნიკა გ.
|
25.03.99
|
მეგობრობის ქ99
|
ცქიტიშვილი ნინო 555714255
|
ბიკაშვილი გენადი
|
14001026743
|
557959760
|
3
|
ბიკაშვილი ნიკა ზ.
|
14.02.99
|
თავისუფლების ქ12
|
სიბაშვილი ინგა 557772155
|
ბიკაშვილი ზურაბი
|
14001026952
|
557772188
|
4
|
ბურდული ირაკლი
|
18.07.99
|
9 პრილის
|
არაბული თამილა
|
14001026780
|
568620581
| |
5
|
ბუჭყურაშვილი ლ.
|
6.09.97
|
ქიზიყისქ.22
|
ბუჭყურაშვილი
|
ბუჭყურაშვილი
|
14001027470
|
551149158
|
6
|
გიგაური მანანა
|
21.06.99
|
ლერმონტოვის ქ.38
|
ქისტაური შორენა
|
გიგაური მურადი 555270687
|
14001026744
|
598974782
|
7
|
გიგაური ხვთისო
|
27.12.97
|
„
|
„
|
14001026745
|
598974782
| |
8
|
გოგოჭური ანა
|
13.11.99
|
ნინოშვილის ქ
|
ბობოყვაძე ლელა
|
14001026552
|
555 42 30 56
557375693
| |
9
|
თურაძე დემური
|
24.07.99
|
თავისუფლების ქ
|
შავაძე ნადიკო 55569 0144
|
თურაძე
|
61754001169
| |
10
|
იკოევი თამარი
|
20.05.98
|
გამსახურდიას ქ31
|
იკოევი ნათელა
|
14001026951
|
568848759
| |
11
|
მაზიაშვილი ლილი
|
9.11.98
|
ბეჟანიშვილის ქ
|
მაზიაშვილი ვენერა
|
14001027303
|
557326076
| |
12
|
სარდალაშვილი ნიკა
|
28.01.99
|
ჩოლოყაშვილის
|
სარდალაშვილი ნ.
|
სარდალაშვილი ბიგენტი
|
14001024064
| |
13
|
უმრშატიანი ოლღა
|
24.11.98
|
ჩოლოყაშვილის ქ39
|
გერგიშვილი ია
|
უმრშატიანი ანდრო 599881966
|
14001026748
|
598915437
|
14
|
ფიდუაშვილი მარინა
|
21.07.99
|
ჩოლოყაშვილის ქ33
|
ფიდუაშვილი შორენა
|
ფიდუაშვილი
უშანგი 551268333
|
14001026742
|
598915496
|
15
|
ქოქუაშვილი ნუკრი
|
22.10.99
|
ჭავჭავაძის 17
|
ქოქუაშვილი თამილა 555166909
|
14001026746
|
568704627
| |
16
|
ხუციშვილი გოჩა
|
1998წ
|
შირაქის ქ.
|
ხუციშვილი ზურო 555631206
|
20501074265
| ||
17
|
ჯავახიშვილი ნუნუ
|
6.11.96
|
ვაშლოვანის20
|
მარკოზაშვილი თამარ
|
14001029567
|
კლასის მოსწავლეთა სოციალური მონაცემები
ოჯახის კატეგორია
|
ასეთი ოჯახების რაოდენობა
|
ოჯახში ბავშვთა რაოდენობა
|
გვარები
|
სოციალურად
დაუცველის მოწმობის #
|
სრული ოჯახი
|
8
|
ბიკაშვილი ნიკა გ.
ბიკაშვილი ნიკა ზ.
გიგაური მ.
გიგაური ხ.
თურაძე დ.
სარდალაშვილი ნ.
უმრშატიანი ო.
ფიდუაშვილი მ.
| ||
ოჯახი დედის გარეშე
|
1
|
ხუციშვილი გ.
| ||
ოჯახი მამის გარეშე
|
7
|
ბაიაშვილი
ბურდული
გოგოჭური
იკოევი
მაზიაშვილი
ქოქუაშვილი
ჯავახიშვილი
| ||
სოციალურად დაუცველი ოჯახი
|
4
|
გოგოჭური
მაზიაშვილი
ქოქუაშვილი
ჯავახიშვილი
| ||
ხშირად მოავადე ბავშვები
| ||||
რთული ბავშვები ( არსებობის შემთხვევაში)
| ||||
უმუშევარი ოჯახი
|
1
|
მაზიაშვილი
| ||
მრავალშვილიანი ოჯახი
|
2
|
გიგაური ხვთისო
ხუციშვილი გოჩა
|
კლასის დახასიათება
10 ბ კლასში სიით ირიცხება 17 მოსწავლე ,აქედან 8 გოგონა და 9 ვაჟია.მოსწავლეთა უმრავლესობა
ფიზიკურად და გონებრივად კარგად განვითარებულია,მაგრამ ეზარებათ გაკვეთილების სწავლა
და დავალებების შესრულება.კლასს ჰყავს წარჩინებული მოსწავლე ნიკა ბიკაშვილი.დანარჩენები
საშუალო მოსწრებისანი არიან.
კლასი მეგობრულია,ერთ გუნდად შეკრული.უყვართ ღონისძიებებში მონაწილეობის
მიღება და ლაშქრობა-ექსკურსიები,სადაც დროს სასიამოვნოდ ატარებენ ერთად.
მთელი კლასი გამოირჩევა შრომისმოყვარეობით,მონაწილეობას იღებენ როგორც
სასკოლო,ისე სარაიონო შაბათობებში,სკოლის ეზოსა და სხვადასხვა ტერიტორიების დალაგება-
დასუფთავებაში.
ორი მოსწავლე ი.ბურდული და ნ.ბიკაშვილი ჩართული არიან ჭიდაობის სექციაში და
სისტემატურად ვარჯიშობენ სხვადასხვა ჩემპიონატისათვის. ნუკრი ქოქუაშვილს კი უყვარს
ხატვა,სამხატვრო სკოლის მოსწავლეა და გამოფენებში იღებს მონაწილეობას.
კლასში სოციალურად დაუცველი ოჯახებიდან გვყავს მოსწავლეები გ.ხუციშვილი,ხ,გიგური
რომლებსაც უჭირთ ეკონომიურად,რაც აიძულებს ზოგიერთ მათგანს იმუშაოს კერძო
მეწარმეებთან და ოჯახს მხარში ამოუდგეს. ეს იწვევს გაკვეთილების გაცდენას და ექსტერნატის
ფორმით გამოცდების ჩაბარებას.
კლასის ასაკობრივი და სქესობრივი მონაცემები
გოგონები
|
ბიჭები
| |||
რაოდენობა.
|
% საერთო რაოდენობის
|
რაოდენობა
|
% საერთო რაოდენობის
| |
1996 წ,
|
1
|
5,88
| ||
1997 წ.
|
1
|
5,88
| ||
1998 წ.დაბადებული
|
3
|
17,64
|
2
|
11,76
|
1999 წ.დაბადებული
|
4
|
23,52
|
6
|
35,29
|
სულ
|
8
|
9
|
სადამრიგებლო-აღმზრდელობითი გეგმა
თვე ___სექტემბერი____________
სამუშაოს ძირითადი მიმართულება
|
1 კვირა
|
2 კვირა
|
3 კვირა
|
4 კვირა
|
კლასის გაცნობა , პირადი საქმეები
|
გადავხედე მოსწავლეთა პირად საქმეებს და ჩავინიშნე რაც არ იყო სრულყოფილი
|
1.გავესაუბრე კლასს,გავაცანი 2014/15 სასწ.წლის სიახლეები
2.გავეცით სასკოლო
სახელმძღვანელოები
3.დავიწყედასწრების აღრიცხვის
ყოველდღიური შემოწმება
|
გავაცანი სამომავლო გეგმა,ერთად დავსახეთ ღონისძიებები მათი მოთხოვნილებებისა და ინტერესების გათვალისწინებით
| |
პიროვნულ თვისებებზე დაკვირვება
|
კლასის საათი თემაზე: „მე თინეიჯერი ვარ“
| |||
მოქალაქეობრივ-პატრიოტული
| ||||
მხატვრულ-ესთეტიკური
|
საუბარი ყოფაქცევის ესთეტიკაზე
| |||
სპორტულ - გამაჯანსაღებელი
| ||||
შრომითი
|
გადავწყვიტეთ მონაწილეობა მივიღოთ სკოლის ტერიტორიის დალაგება-დასუფთავებაში
| |||
თვითმართველობა
| ||||
მშობლებთან მუშაობა
|
1.შევხვდი მშობლებს და გავაცანი ახალი სასწ.წლის სიახლეები
2.გავაცანი სკოლის შინაგანაწესი და მოსწავლეთა ქცევის კოდექსი
|
თვე ___ოქტომბერი___________
სამუშაოს ძირითადი მიმართულება
|
1 კვირა
|
2 კვირა
|
3 კვირა
|
4 კვირა
|
კლასის გაცნობა , პირადი საქმეები
| ||||
პიროვნული თვისებები
|
საუბარი ტოლერანტობაზე
| |||
მოქალაქეობრივ-პატრიოტული
|
კლასის საათი თემაზე: მე მიყვარს ჩემი დედოფლისწყარო
| |||
მხატვრულ-ესთეტიკური
|
კლასის საათი თემაზე: მადლიერება
|
მხარეთმცოდნეობის მუზეუმში სტუმრობა
| ||
სპორტულ - გამაჯანსაღებელი
|
კლასის საათი თემაზე: ჯანსაღი ცხოვრების წესი
| |||
შრომითი
| ||||
თვითმართველობა
|
ავირჩევთ ჯგუფის ლიდერს
| |||
მშობლებთან მუშაობა
|
თვე ___ნოემბერი___________
სამუშაოს ძირითადი მიმართულება
|
1 კვირა
|
2 კვირა
|
3 კვირა
|
4 კვირა
|
კლასის გაცნობა , პირადი საქმეები
| ||||
პიროვნული თვისებები
|
კლსის საათი თემაზე:
რა არის მეგობრობა
| |||
მოქალაქეობრივ-პატრიოტული
|
კლსის საათი თემაზე: მე მიყვარს ჩემი რაიონი
| |||
მხატვრულ-ესთეტიკური
|
ფილმის ჩვენება-განხილვა:ნათელი ბნელში
|
კლასის საათი:
ჩვენი წიგნირება
| ||
სპორტულ - გამაჯანსაღებელი
|
შეჯიბრი კალათბურთში
| |||
შრომითი
| ||||
თვითმართველობა
| ||||
მშობლებთან მუშაობა
|
საუბარი შვილების აღზრდაზე
|
თვე ___დეკემბერი___________
სამუშაოს ძირითადი მიმართულება
|
1 კვირა
|
2 კვირა
|
3 კვირა
|
4 კვირა
|
კლასის გაცნობა , პირადი საქმეები
| ||||
პიროვნულ თვისებებზე დაკვირვება
|
კლასის საათი:
ტრეფიქინგის საფრთხე
| |||
მოქალაქეობრივ-პატრიოტული
|
კლასის საათი:
მე საქართველოს
მოქალაქე ვარ
| |||
მხატვრულ-ესთეტიკური
|
საახალწლო კარნავალისთვის
მზადება
| |||
სპორტულ - გამაჯანსაღებელი
|
შეჯიბრი
ფრენბურთში
| |||
შრომითი
|
საუბარი არასრულწლოვანთა შრომაზე
| |||
თვითმართველობა
| ||||
მშობლებთან მუშაობა
|
მშობელთა კრება
|
თვე ___იანვარი___________
სამუშაოს ძირითადი მიმართულება
|
1 კვირა
|
2 კვირა
|
3 კვირა
|
4 კვირა
|
|
|
|
|
|
პიროვნულ თვისებებზე დაკვირვება
|
|
|
კლასის საათი:
I სემესტრის
შედეგები
|
|
მოქალაქეობრივ-პატრიოტული
|
|
|
|
|
მხატვრულ-ესთეტიკური
|
|
|
19 იანვარი
-ნათლისღებაა,წყალ-კურთხევაზე წასვლა
|
|
სპორტულ - გამაჯანსაღებელი
|
|
|
|
კლასის საათი:
სპორტის ოსტატები
|
შრომითი
|
|
|
|
|
თვითმართველობა
|
|
|
|
|
მშობლებთან მუშაობა
|
|
|
|
|
თვე __თებერვალი__________
სამუშაოს ძირითადი მიმართულება
|
1 კვირა
|
2 კვირა
|
3 კვირა
|
4 კვირა
|
|
|
|
|
|
პიროვნულ თვისებებზე დაკვირვება
|
|
კლასის საათი:
სიყვარული აგვამაღლებს
|
|
|
მოქალაქეობრივ-პატრიოტული
|
კლასის საათი:
მადლი ქენი,წინ
დაგხვდება
|
|
|
|
მხატვრულ-ესთეტიკური
|
|
|
|
|
სპორტულ - გამაჯანსაღებელი
|
|
|
|
|
შრომითი
|
|
|
საკლასო ოთახის
დალაგება-დასუფთავება
|
|
თვითმართველობა
|
|
|
|
|
მშობლებთან მუშაობა
|
|
|
|
საუბარი:ასაკობრივი
პრობლემები
და მათდაძლევის გზები
|
თვე ___მარტი___________
სამუშაოს ძირითადი მიმართულება
|
1 კვირა
|
2 კვირა
|
3 კვირა
|
4 კვირა
|
|
|
|
|
|
პიროვნულ თვისებებზე დაკვირვება
|
|
კლასის საათი:
დედა სიცოცხლის
დიდი საწყისი
|
|
|
მოქალაქეობრივ-პატრიოტული
|
ვიქტორინა:
მე მიყვარს
საქართველო
|
|
|
|
მხატვრულ-ესთეტიკური
|
|
|
|
|
სპორტულ - გამაჯანსაღებელი
|
|
|
შეჯიბრი კალათბურთში
|
|
შრომითი
|
|
|
|
|
თვითმართველობა
|
|
|
|
მოსწავლეებთან
ინდივიდუალური
და ჯგუფური მუშაობა გაცდენები
|
მშობლებთან მუშაობა
|
|
|
|
|
თვე ___აპრილი___________
სამუშაოს ძირითადი მიმართულება
|
1 კვირა
|
2 კვირა
|
3 კვირა
|
4 კვირა
|
|
|
|
|
|
პიროვნულ თვისებებზე დაკვირვება
|
|
|
კლასის საათი:
ვინ ვარ მე
|
|
მოქალაქეობრივ-პატრიოტული
|
კლასის საათი:
მომავალი პროფესია
|
|
|
|
მხატვრულ-ესთეტიკური
|
|
ნახატებისგამოფენის
მოწყობა
|
|
|
სპორტულ - გამაჯანსაღებელი
|
|
|
|
|
შრომითი
|
|
აღდგომასთან
დაკავშირებით ეზოს დასუფთავება
|
|
|
თვითმართველობა
|
|
|
|
|
მშობლებთან მუშაობა
|
|
|
|
საუბარი:მუშაობა
ძნელად აღსაზრდელებთან
|
თვე ___მაისი___________
სამუშაოს ძირითადი მიმართულება
|
1 კვირა
|
2 კვირა
|
3 კვირა
|
4 კვირა
|
|
|
|
|
|
პიროვნულ თვისებებზე დაკვირვება
|
კლასის საათი:
როგორ ვისწავლოთ
უკეთ
|
|
|
|
მოქალაქეობრივ-პატრიოტული
|
|
|
|
კლასის საათი:
საქართველოს
დამოუკიდებლობა
|
მხატვრულ-ესთეტიკური
|
|
პოეზიის საღამო
|
|
|
სპორტულ - გამაჯანსაღებელი
|
|
|
|
ლაშქრობა არწივის
ხეობაში
|
შრომითი
|
|
|
|
|
თვითმართველობა
|
|
|
|
|
მშობლებთან მუშაობა
|
|
|
შეხვედრა
-წლის
მოსალოდნელი
შედეგები
|
|
თვე ___ივნისი__________
სამუშაოს ძირითადი მიმართულება
|
1 კვირა
|
2 კვირა
|
3 კვირა
|
4 კვირა
|
|
|
|
|
|
პიროვნულ თვისებებზე დაკვირვება
|
|
კლასის საათი:
სწრაფვა წარმატებისკენ
|
|
|
მოქალაქეობრივ-პატრიოტული
|
კლასის საათი:
ფოტოგრაფია
|
|
|
|
მხატვრულ-ესთეტიკური
|
|
|
|
|
სპორტულ - გამაჯანსაღებელი
|
|
|
|
|
შრომითი
|
|
|
|
|
თვითმართველობა
|
|
მზადება სასკოლო
გამოცდებისთვის
|
|
|
მშობლებთან მუშაობა
|
|
|
მშობელთა
კრება
წლიური
შდეგები
|
|
მშობლებთან ინდივიდუალური მუშაობა
თარიღი
|
ვისთან
|
გამოძახების მიზანი(მიზეზი)
|
გადაწყვეტილება
|
მოსწავლეებთან ინდივიდუალური მუშაობა
თარიღი
|
ვისთან
|
გამოძახების მიზანი(მიზეზი)
|
გადაწყვეტილება
|
შრომით საქმიანობებში (სხვადასხვა ღონისძიებებში)_ მონაწილეობა
სახელი, გვარი
|
თარიღი
|
ღონისძიება კლასში
|
ღონისძიება სკოლაში
|
გაკვეთილებზე დასწრების აღრიცხვა
თარიღი______________________
საგანი___________________
დაკვირვება, შენიშვნა
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
თარიღი______________________
საგანი___________________
დაკვირვება, შენიშვნა
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
თარიღი______________________
საგანი___________________
დაკვირვება, შენიშვნა
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
თარიღი______________________
საგანი___________________
დაკვირვება, შენიშვნა
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
თარიღი______________________
საგანი___________________
დაკვირვება, შენიშვნა
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
მშობელთა კრებების ოქმები
დაესწრო________ მშობელი
არ დაესწრო ________მშობელი
დღს წესრიგი:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
მშობელთა კრების მსვლელობა:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________
დაისვა კითხვები:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
მშობელთა კრების გადაწყვეტილება:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
თარიღი_________ მდივანი___________________
მუშაობის ანალიზი
შედეგების მოკლე ანალიზი __________ სემესტრი(წელი)
დაამთავრა «10» და «9» ქულაზე ______________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
საუკეთესო მოსწავლე__________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
აქტიურად მონაწილეობდა კლასისა და სკოლის საქმიანობაში____________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ყველაზე საინტერესო სამუშაოები __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
რას მივაღწიე
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
რას ვერ მივაღწიე
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
მომავალი სასწავლო წლის ამოცანები:
კლასთან მუშაობის წლიური ანგარიში
კლასის დამრიგებელი ________________ _______ კლასი 20 - - / 20 - - წელი.
1
|
ინდივიდუალური საუბრები, მოსწავლეების პედაგოგიურ-ფსიქოლოგიური კონსულტაცია
|
2
|
კლასის აქტივთან მუშაობა
|
3
|
კლასის საათი
|
4
|
ექსკურსიები,ლაშქრობები,სპორტული ღონისძიებები, თემატური საღამოები, დღესასწაულები და სხვა ფორმის ჯგუფური აღმზრდელობითი სამუშაოები
|
5
|
გაკვეთილებზე მოსწავლეთა დასწრება
|
6
|
ოჯახებში სტუმრობა
|
7
|
მასწავლებლებთან შეხვედრები, პატარა პედსაბჭოები, პედაგოგიური კონსილიუმები ( მოსწავლეთა საჭიროებიდან გამომდინარე)
|
8
|
მშობელთა კრებები. მშობლებთან ინდივიდუალური კონსულტაციები
|
9
|
არასაგაკვეთილო ღონისძიებები
|
10
|
დამატებით
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий