სააღმზდელო-სადამრიგებლო პროგრამა

სადამრიგებლო   პროგრამა
2014-2015saw.weli

● დამრიგებლის მუშაობის მიზანი
დამრიგებელი მოსწავლის მრჩევლად მოიაზრებამისი მუშაობა უნდა ემყარებოდეს
ზოგადი განათლების ეროვნულ მიზნებს და ხელს უწყობდეს მოსწავლეებში
გონებრივი და ფიზიკური უნარების განვითარებასმათ ჩაბმას სხვადასხვა კლუბსა
თუ წრეშიასევეუნდა უწყობდეს ხელს მოსწავლეებში ჯანსაღი ცხოვრების წესის
დამკვიდრებასუნდა უვითარებდეს ლიბერალურ და დემოკრატულ ღირებულებებზე
დამყარებულ სამოქალაქოპატრიოტულესთეტიკურეკოლოგიურცნობიერებას,
და ეხმარებოდეს მათ ოჯახისსაზოგადოებისა და სახელმწიფოს წინაშე საკუთარი
უფლება-მოვალეობების გაცნობიერებაში.
●  დამრიგებლის მოვალეობები
ყველა კლასს თავისი დამრიგებელი უნდა ჰყავდესდამრიგებელი უნდა ასწავლიდეს
თავის სადამრიგებლო კლასს.
● დამრიგებელს ევალება:
• სადამრიგებლო საათის ჩატარება თვეში მინიმუმ 4-ჯერ;
• მოსწავლის დახმარება აკადემიური თუ სხვა პრობლემის გადაჭრაში;
• მოსწავლესმშობლებსა და მასწავლებლებს შორის შუამავლობა პრობლემების
წარმოქმნის შემთხვევაში;
• მშობლებისათვის შვილის ყოფაქცევისა და აკადემიური მოსწრების გაცნობა
თვეში მინიმუმ ერთხელსაკუთარი სადამრიგებლო კლასის მოსწავლეების
დასწრების აღრიცხვის ყოველდღიური შემოწმება;
• სასწავლო წლის დასაწყისშივე მოსწავლისა და მისი მშობლების ინფორმირება
მოსწავლის მიერ გაკვეთილების გაცდენის შემთხვევაში მოსალოდნელი სავარაუდო
შედეგების შესახებ;
• სადამრიგებლო კლასის მოსწავლის სხვა სკოლაში გადასვლის შემთხვევაში,
მისი მიმღები სკოლისათვის მოსწავლის აკადემიური მოსწრებისა და გაკვეთილებზე
დასწრების შესახებ ინფორმაციის მიწოდების უზრუნველყოფა;
• გაესაუბროს საგნის პედაგოგს დანიშნოს დამატებითი მეცადინეობები
• დაბალი აკადემიური მოსწრების შემთხვევაში წერილობით აცნობოს მშობელს
და მასთან ერთად უზრუნველყოს მოსწავლის დასწრება დამატებით მეცადინეობაზე
• არა სათანადო ქცევის შემთხვევაში ჩაატაროს მასთან საჭირო საუბრები.
პრობლემის მოსაგვარებლად ჩართოს ფსიქოლოგიც და მშობელიც.
• საკუთარი სადამრიგებლო კლასის მოსწავლეების დასწრების აღრიცხვის
ყოველდღიური შემოწმება და მოსწავლეთა დასწრების შესახებ ინფორმაციის
ყოველკვირეულად ასახვა სკოლის ოფიციალურ დოკუმენტში;
• ¬მოსწავლის მიერ საპატიო გაცდენის თაობაზე მიღებული შეტყობინების
ასახვა სკოლის ოფიციალურ დოკუმენტში;
• ¬სასწავლო წლის დასაწყისშივე მოსწავლისა და მისი მშობლების ინფორმირება
მოსწავლის მიერ გაკვეთილების გაცდენის შედეგად მოსალოდნელი სავარაუდო
შედეგების შესახებ;
• ამ გეგმით გათვალისწინებული სხვა ვალდებულებების შესრულება.
დამრიგებელი მშობლებს შვილის აკადემიური მოსწრების და ყოფაქცევის საკითხებს
ინდივიდუალური შეხვედრების დროს უნდა აცნობდესდაუშვებელია ერთი
მოსწავლის ყოფაქცევისა და აკადემიური მოსწრების შესახებ სხვისი თანდასწრებით
საუბარი.
თუ მოსწავლე სკოლას აცდენსდამრიგებელი ვალდებულიაგაიგოს გაცდენის
მიზეზი.
დამრიგებელი პერიოდულად უნდა ეკითხებოდეს საგნის მასწავლებლებს
სადამრიგებლო კლასის მოსწავლეების აკადემიური მოსწრებისპიროვნული
პრობლემებისა თუ ზოგადი წარმატებების შესახებსასწავლო წლის დასრულებისას
მან უნდა გააკეთოს სადამრიგებლო კლასის თითოეული მოსწავლის აკადემიური
მოსწრებისგაკვეთილებზე დასწრებისა და ქცევის ანალიზირის საფუძველზეც
დაწერს თითოეული მოსწავლის მოკლე დახასიათებასსადაც აღწერს:
მოსწავლის ძლიერ მხარეებსმის წარმატებებს როგორც აკადემიურიისე
სოციალური ურთიერთობების თვალსაზრისითმონაწილეობას წრეებშისპორტულ
შეჯიბრებებსა თუ სხვა სახის ღონისძიებებში.
მოსწავლის აკადემიურიფიზიკურიემოციური და სოციალური
განვითარებისათვის მნიშვნელოვან საკითხებსრომელთა გათვალისწინებაც
სასარგებლო იქნებოდა მოსწავლისათვის.
იმ შემთხვევაშითუ მოსწავლის საშუალო წლიური ნიშანი 5.1-ზე დაბალია,
დამრიგებელი ვალდებულიაგააფრთხილოს მშობელი და მოსწავლე იმის შესახებ,
რომ აუცილებელია მნიშვნელოვანი პროგრესი მომდევნო სასწავლო წლებში (თუ ეს
არ არის საფეხურის ბოლო კლასი), რათა მოსწავლემ შეძლოს საფეხურის დაძლევა.
დამრიგებელი ვალდებულია შეხვდეს დაინტერესებულ მშობელს და მიაწოდოს
ინფორმაცია მისი შვილის აკადემიური მოსწრებისქცევისა და გაცდენების შესახებ.
● დამრიგებელს ასევე ევალება:
1. შეადგინოს და დირექციას დასამტკიცებლად წარუდგინოს თავისი კლასის
აღმზრდელობითი მუშაობის გეგმარომლის შინაარსი ეფუძნება სკოლის მისიას,
განისაზღვრება სადამრიგებლო პროგრამითსკოლის საერთო ამოცანებით,
მოსწავლეთა ასაკობრივი თავისებურებებითსასკოლო ცხოვრების მიმდინარე
მოთხოვნებითა და სხვათა გათვალისწინებით;
3. მაქსიმალურ ინფორმაციას ფლობდეს თითოეული მოსწავლის აკადემიური
მოსწრებისა და დისციპლინის შესახებსაჭიროებისამებრ ატარებდეს კლასის კრებას,
კლასის საათსგანსაკუთრებულ ყურადღებას აქცევდეს თითოეული მოსწავლის
ქცევის კულტურასდაუყოვნებლივ აწვდიდეს ინფორმაციას დირექციას გაკვეთილის
გაცდენის თაობაზე;
4. ყოველდღიურ საქმიანობას წარმართავდეს საქართველოს განათლების
კანონისსკოლის წესდებისშინაგანაწესისა და წინამდებარე დებულების
მოთხოვნათა მიხედვით;.
5. განახორციელოს დიაგნოსტიკა კლასის მიღების მომენტისათვის;
დიაგნოსტიკის შედეგების მიხედვით შექმნას თითოეული მოსწავლის
ფსიქოლოგიური პორტრეტი. (ამგვარი საქმიანობა მან უნდა განახორციელოს
სასწავლო წლის შუაშიც და ბოლოს);
6. საკუთარ საქმიანობას წარმართავდეს მის მიერ ჩატარებული კვლევის
შედეგებზე დაფუძნებით;
7. დროულად მოახდინოს მოსწავლეებისა და მშობლებისათვის სკოლის მიერ
არჩეული სახელმძღვანელოების ჩამონათვალის გაცნობა და აწარმოოს მოსწავლეების
სახელმძღვანელოებით მომარაგების საკითხის აღრიცხვაშეძლებისდაგვარად
გაუწიოს დახმარება.
8. აწარმოოს კლასისა და მოსწავლის პორტფოლიო (მოდერნიზებული პირადი
საქმე);
9. უზრუნველყოს მოსწავლეთა ყოველმხრივ შესწავლამათი მიდრეკილებების,
მოთხოვნილებებისა და ინტერესების გამოვლენაკლასის აქტივის შექმნა;
10. უზრუნველყოს სკოლის შინაგანაწესის მოსწავლეთათვის გაცნობა და ამ
დოკუმენტებში ჩადებული შინაარსის გატარება ცხოვრებაში;
11. მოსწავლეთა სოციალური მდგომარეობის შესწავლა და მისი შემდგომ
საქმიანობაში გათვალისწინება.
12. ზრუნვამოსწავლეთა მონაწილეობით სასწავლო ოთახებისა და კაბინეტების
სათანადო ესთეტიკურ გაფორმებაზემოსწავლეთა იერსახის მოწესრიგებაზე,
სანიტარულ-ჰიგიენური პირობების დაცვაზესასკოლო ინვენტარის გაფრთხილებაზე,
კლასის ინვენტარიზაციის ფურცლის წარმოებაზე, (რომლის მიხედვითაც იგი წლის
ბოლოს დირექციას უკლებლივ აბარებს სასწავლო წლის დასაწყისში მიღებულ
ინვენტარს), დაზიანების შემთხვევაში მშობელთა დახმარებით ზრუნვა ზარალის
ანაზღაურებაზე;
13. მშობელთა კრებების ჩატარებაკლასის საქმიანობის ანალიზისა და
გაუმჯობესების მიზნით;
14. კლასგარეშე და სკოლისგარეშე სასწავლო_აღმზრდელობითი ღონისძიებების
დაგეგმვაორგანიზება და ჩატარება.
15. სკოლის რეჟიმს ძნელადშემგუებელოჯახიდან მზრუნველობას მოკლებულ
ბავშვებთან და მათს მშობლებთან ინდივიდუალური მუშაობა.
16. სათანადო ზომების მიღება მოსწავლეთა წახალისების ან დასჯისათვის,
საჭიროების შემთხვევაში დირექციის წევრების ჩართვა;
17. მოსწავლეთა პირადი საქმეების წარმოებასაკლასო ჟურნალში სათანადო
ცვლილებების დროულად შეტანა;
18. პერიოდულად კათედრის სხდომაზე კლასში არსებული მდგომარეობის შესახებ,
საანგარიშო მოხსენებით გამოსვლა;
19. მშობელთათვის სკოლის შინაგანაწესისმოსწავლეთა ქცევის კოდექსის,
სკოლის განვითარების სტრატეგიული გეგმისდა სხვა საჭირო დოკუმენტაციის
გაცნობა;
20. მოსწავლეებისა და მათ მშობლებისათვის ადმინისტრაციის მიერ მიღებული
გადაწყვეტილებების დროულად გაცნობა;
21. სკოლის მიერ ჩატარებულ მიზნობრივ ღონისძიებებზე მოსწავლეთა დასწრების
უზრუნველყოფა;
22. აღსაზრდელების კულტურული დონის ამაღლებაზე მუდმივი ზრუნვა
(სპექტაკლებიექსკურსიებიდიალოგებიშეხვედრები და .)
23. სკოლის ადმინისტრაციისათვის მშობელთა პედაგოგიზაციის საქმეში ხელის
შეწყობა;
24. სემესტრში მინიმუმ ერთხელ კლასთან დაკავშირებული ზოგადი ხასიათის
პრობლემების გადასაწყვეტად მშობელთა კრებების მოწვევა;
25. მოსწავლის საშემოდგომო გამოცდისკლასში დატოვებისყოფაქცევაში
არადამაკმაყოფილებელი შეფასების ან სხვა საჭიროების დროს მშობლის ინფორმირება
და ხემოწერილი შეტყობინების ფორმის დირექციისათვის წარდგენა;.
26. ანგარიშის ჩაბარება და მონაწილეობის მიღება ნებისმიერი საკითხის
განხილვაშირომელიც ეხება მოსწავლეთა აღზრდას.
ძირითადად დამრიგებელი აწესრიგებს თავისი სადამრიგებლო კლასის მოსწავლეების
დოკუმენტაციას.
დამრიგებელი მშობლებს შვილის აკადემიური მოსწრების და ყოფაქცევის საკითხებს
ინდივიდუალური შეხვედრების დროს უნდა აცნობდესდაუშვებელია ერთი
მოსწავლის ყოფაქცევისა და აკადემიური მოსწრების შესახებ სხვისი თანდასწრებით
საუბარი.
თუ მოსწავლე სკოლას აცდენსდამრიგებელი ვალდებულიაგაიგოს გაცდენის
მიზეზი.
დამრიგებელი პერიოდულად უნდა ეკითხებოდეს საგნის მასწავლებლებს
სადამრიგებლო კლასის მოსწავლეების აკადემიური მოსწრებისპიროვნული
პრობლემებისა თუ ზოგადი წარმატებების შესახებსასწავლო წლის დასრულებისას
მან უნდა გააკეთოს სადამრიგებლო კლასის თითოეული მოსწავლის აკადემიური
მოსწრებისგაკვეთილებზე დასწრებისა და ქცევის ანალიზირის საფუძველზეც
დაწერს თითოეული მოსწავლის მოკლე დახასიათებასსადაც აღწერს:
მოსწავლის ძლიერ მხარეებსმის წარმატებებს როგორც აკადემიურიისე
სოციალური ურთიერთობების თვალსაზრისითმონაწილეობას წრეებშისპორტულ
შეჯიბრებებსა თუ სხვა სახის ღონისძიებებში.
მოსწავლის აკადემიურიფიზიკურიემოციური და სოციალური
განვითარებისათვის მნიშვნელოვან საკითხებსრომელთა გათვალისწინებაც
სასარგებლო იქნებოდა მოსწავლისათვის.
იმ შემთხვევაშითუ მოსწავლის საშუალო წლიური ნიშანი 5.1-ზე დაბალია,
ან რომელიმე საგანში შეფასება 4-ზე დაბალია დამრიგებელი ვალდებულია,
გააფრთხილოს მშობელი და მოსწავლე იმის შესახებრომ მას აქვს
საშემოდგომო გაქმოცდებიდასკოლის დეირექციას წარუდგინოს გაფრთხილების
დამადასტურებელი დოკუმენტი.
დამრიგებელი ვალდებულია შეხვდეს დაინტერესებულ მშობელს და მიაწოდოს
ინფორმაცია მისი შვილის აკადემიური მოსწრებისქცევისა და გაცდენების შესახებ.
● მოსწავლეთა დასწრება
თანამედროვე საგანმანათლებლო პროცესი მოითხოვს მოსწავლეების მხრივ
განსაკუთრებულ აქტიურობაეს გულისხმობს მოსწავლეების მიერ არა მხოლოდ
აქტიურ მონაწილეობას განათლების მიღების პროცესშიარამედ თანატოლების
სწავლის პროცესში მონაწილეობასაცგაკვეთილზე ჯგუფური მუშაობისას,
პროექტებში მონაწილეობისასწარმოდგენების დაგეგმვისა თუ განხორციელებისას
მოსწავლეები ერთმანეთს ეხმარებიან სხვადასხვა კონცეფციის უკეთესად გაგებაში,
უნარ-ჩვევების დაუფლება-განვითარებაში და დამოკიდებულებების ჩამოყალიბებაში.
შესაბამისადმოსწავლეების დასწრების უზრუნველყოფა სკოლის ერთ-ერთი
მნიშვნელოვანი საზრუნავია.
მოსწავლეების დასწრების რეგულარული აღრიცხვამისი ანალიზი და
პრობლემებზე რეაგირება სკოლის დირექციის პასუხისმგებლობაა.
დამრიგებელი ვალდებულიამოსწავლის მშობელს/კანონიერ წარმომადგენელს
მიაწოდოს დასწრების წესების შესახებ ზუსტი ინფორმაცია,
რომელიც შემდეგში მდგომარეობს
თუ საბაზო/საშუალო საფეხურის მოსწავლემ სემესტრის განმავლობაში
გააცდინა კონკრეტული საგნისთვის ერთი სასწავლო წლის მანძილზე დათმობილი
საათების 1/4 და მეტიმაგრამ 1/2-ზე ნაკლებიმის სემესტრულ ნიშანს დააკლდება
20%. თუ მოსწავლეს არ აკმაყოფილებს მიღებული ნიშანიმას მიეცემა საშუალება,
გავიდეს სკოლის მიერ ორგანიზებულ სემესტრულ გამოცდაზე (იხქვემოთ,
გამოცდის ტიპებისემესტრული გამოცდა).
თუ საშუალო საფეხურის მოსწავლემ გააცდინა კონკრეტული საგნისთვის
ერთი სასწავლო წლის მანძილზე გათვალისწინებული საათების 1/2-ზე მეტიიგი
ამ საგანში არ იღებს საგნის წლიურ ნიშანსაღნიშნულ საგანში შეფასებას იღებს
ექსტერნატის ფორმით გამოცდის დაძლევის საფუძველზესაბაზო საფეხურის
მოსწავლეზე ვრ5ცელდება იგივე წესი
დამრიგებლის ვალდებულია წერილობითი ფორმით დროულად შეატყობინოს
მოსწავლის მშობელს/კანონიერ წარმომადგენელს მოსწავლის მიერ გაკვეთილის/
გაკვეთილების გაცდენის ფაქტისა და მისგან გამომდინარე მოსალოდნელი
შედეგების შესახებ.

 შეტყობინება#1
სოფელ ხორნაბუჯის საჯარო სკოლის

--------- კლასის მოსწავლის _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ მშობელს.
როგორც თქვენთვის ცნობილია ეროვნული სასწავლო გეგმიდან გამომდინარე,
თუ საბაზო/საშუალო საფეხურის მოსწავლემ სემესტრის განმავლობაში გააცდინა
კონკრეტული საგნისთვის ერთი სასწავლო წლის მანძილზე დათმობილი საათების
1/4 და მეტიმაგრამ 1/2-ზე ნაკლებიმის სემესტრულ ნიშანს დააკლდება 20%.
თუ მოსწავლეს არ აკმაყოფილებს მიღებული ნიშანიმას მიეცემა საშუალებაგავიდეს
სკოლის მიერ ორგანიზებულ სემესტრულ გამოცდაზე .
სკოლის დირექცია გაცნობებთ რომთქვენს შვილს - - - - - - - - - - - - - - - -
საგანში - - - - - - - - - - - - - - - წლიური - - - სთ-იდან გაცდენილი აქვს -
- - -საათიეროვნული სასწავლო გეგმიდან გამომდინარეზემოაღნიშნული
გაცდენების წესის მიხედვით თქვენს შვილს მომავალში - - - - - საათის გაცდენის
შემთხვევაში მას დააკლდება ნიშნის 20 %

სკოლის დირექტორი:

გავეცანიმშობელი
მოსწავლე
სკოლის დირექტორი

შეტყობინება#2

სოფელ ხორნაბუჯის საჯარო სკოლის

--------- კლასის მოსწავლის _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ მშობელს
თუ საშუალო საფეხურის მოსწავლემ გააცდინა კონკრეტული საგნისთვის ერთი
სასწავლო წლის მანძილზე გათვალისწინებული საათების 1/2-ზე მეტიიგი ამ
საგანში არ იღებს საგნის წლიურ ნიშანსაღნიშნულ საგანში შეფასებას იღებს
ექსტერნატის ფორმით გამოცდის დაძლევის საფუძველზე.
ექსტერნატის გამოცდები ჩატარდება სკოლაში..
სკოლის დირექცია გაცნობებთ რომთქვენს შვილს - - - - - - - - - - - - - - - -
საგანში - - - - - - - - - - - - - - - წლიური - - - სთ-იდან გაცდენილი აქვს -
- - -საათიეროვნული სასწავლო გეგმიდან გამომდინარეზემოაღნიშნული
გაცდენების წესის მიხედვით თქვენს შვილს მომავალში - - - - - საათის გაცდენის
შემთხვევაში მოუწევს - - - - - - - - - - - გამოცდის ექსტერნატის წესით ჩაბარება.

სკოლის დირექტორი:

გავეცანიმშობელი
მოსწავლე
სკოლის დირექტორი

შეტყობინება#3

სოფელ ხორნაბუჯის საჯარო სკოლის

--------- კლასის მოსწავლის _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ მშობელს.
როგორც თქვენთვის ცნობილია ეროვნული სასწავლო გეგმიდან გამომდინარე,
თუ საბაზო/საშუალო საფეხურის მოსწავლემ სემესტრის განმავლობაში გააცდინა
კონკრეტული საგნისთვის ერთი სასწავლო წლის მანძილზე დათმობილი საათების
1/4 და მეტიმაგრამ 1/2-ზე ნაკლებიმის სემესტრულ ნიშანს დააკლდება 20%.
თუ მოსწავლეს არ აკმაყოფილებს მიღებული ნიშანიმას მიეცემა საშუალებაგავიდეს
სკოლის მიერ ორგანიზებულ სემესტრულ გამოცდაზე .
სკოლის დირექცია გაცნობებთ რომთქვენს შვილს - - - - - - - - - - - - - - - -
საგანში - - - - - - - - - - - - - - - წლიური - - - სთ-იდან გაცდენილი აქვს -
- - -საათიეროვნული სასწავლო გეგმიდან გამომდინარეზემოაღნიშნული
გაცდენების წესის მიხედვით თქვენს შვილს დააკლდა სემესტრული ნიშნის 20 %.
მისი სემესტრული ქულა დაკლებამდე არის ---------------- დაკლების შემდეგ----
--------სკოლა თქვენს შვილს საშუალებას აძლევს გავიდეს სემესტრულ გამოცდაზე.
ამშემთხვევაში მშობელმა განცხადებით უნდა მიმართოს სკოლის დირექტორს.

სკოლის დირექტორი:

გავეცანიმშობელი
მოსწავლე
სკოლის დირექტორი

შეტყობინება#4
სოფელ ხორნაბუჯის საჯარო სკოლის

--------- კლასის მოსწავლის _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ მშობელს
თუ საშუალო საფეხურის მოსწავლემ გააცდინა კონკრეტული საგნისთვის ერთი
სასწავლო წლის მანძილზე გათვალისწინებული საათების 1/2-ზე მეტიიგი ამ
საგანში არ იღებს საგნის წლიურ ნიშანსაღნიშნულ საგანში შეფასებას იღებს
ექსტერნატის ფორმით გამოცდის დაძლევის საფუძველზე.
ექსტერნატის გამოცდები ჩატარდება სკოლაში..
სკოლის დირექცია გაცნობებთ რომთქვენს შვილს - - - - - - - - - - - - - - - -
საგანში - - - - - - - - - - - - - - - წლიური - - - სთ-იდან გაცდენილი აქვს -
- - -საათიეროვნული სასწავლო გეგმიდან გამომდინარეზემოაღნიშნული
გაცდენების წესის მიხედვით თქვენმა შვილმა უნდა ჩააბაროს გამოცდა ------------
--------ექსტერნატის წესით.

სკოლის დირექტორი:
გავეცანიმშობელი
მოსწავლე
სკოლის დირექტორი
დასწრების აღრიცხვა

მოსწავლეთა გაცდენები აღირიცხება ჟურნალშიგაკვეთილებზე მოსწავლეთა
დასწრების ყოველდღიური აღრიცხვის წარმოებაზე პასუხისმგებელია საგნის
მასწავლებელი.
აქცენტი პიროვნული ღირსებების განვითარებაზე
სკოლამ განსაკუთრებულად უნდა მიაქციოს ყურადღება ისეთი ღირებულებების
განვითარებასროგორიცაა ღირსებასამართლიანობაურთიერთპატივისცემასხვისი
აზრის მოსმენა და აღიარებამნიშვნელოვანიარომ სკოლაში დიდი ყურადღება
ექცეოდეს ისეთი გავრცელებული სენის აღმოფხვრასროგორიცაა პლაგიატობა
(ანუ სხვისი აზრების მითვისება). სკოლა უნდა ქმნიდეს ისეთ ატმოსფეროს,
სადაც სხვისი აზრებისმოსწავლისა თუ მასწავლებლისმეცნიერისა თუ მწერლის
აზრების საკუთრად გასაღება სირცხვილად ითვლებამოსწავლემ უნდა გაიაზროს,
რომ სხვისი ნაშრომის მითვისება და საკუთარ მიღწევად გამოცხადება ისეთივე
ქურდობააროგორც სხვისი ნივთის მითვისებამნიშვნელოვანიარომ მასწავლებელი
პირად მაგალითზე აჩვენებდეს მოსწავლესრას ნიშნავს სამართლიანობა და
ურთიერთპატივისცემა.
კლასის ხელმძღვანელს ეკრძალება:
• მშობელთა კრებაზე კონკრეტული მოსწავლის მდგომარეობის განხილვა;
• ისეთი ქმედებარაც შეურაცყოფს მოსწავლის ან მისი მშობლის პიროვნებას:
• ფიზიკური ზემოქმედებაძალადობა მოსწავლეზე:


დამრიგებლის მუშაობის პრინციპები

დამრიგებლის სააღმზრდელო მუშაობა შემდეგ პრინციპებს უნდა ემყარებოდეს:
აღზრდის მთლიანობა სააღმზრდელო მუშაობა მიმართული უნდა იყოს
პიროვნების ფიზიკურიფსიქიკურისოციალური და სულიერი განვითარებისაკენ.
სააღმზრდელო მუშაობის მთავარი პრინციპი ფიზიკურად და ფსიქიკურად ჯანსაღი
მოქალაქის აღზრდაა;
შემოქმედიაქტიური პიროვნების აღზრდა ყველა ბავშვი უნიკალურია.
ისინი დაჯილდოებულნი არიან განსხვავებული ნიჭითა და შესაძლებლობებით.
შესაბამისადდამრიგებლის ფუნქციაა მოსწავლის შინაგანი ძალების აქტივაცია
და მათი ნიჭისა და შესაძლებლობების გამოვლენისათვის სათანადო პირობების
შექმნა;
მოსწავლეთა ჩართულობა ეს პრინციპი ხელს უწყობს მოსწავლეებში
პასუხისმგებლობისა და ვალდებულების გრძნობის განვითარებასდამრიგებელმა
მოსწავლეთა ჩართულობის ხელშესაწყობად საშუალება უნდა მისცეს მათ
მონაწილეობა მიიღონ აქტივობების (ზეიმებილაშქრობებიექსკურსიები და სხვ.)
დაგეგმვასა და ამ დროს წამოჭრილი პრობლემების მოგვარებაშიდამრიგებელმა
მაქსიმალურად უნდა გაითვალისწინოს მოსწავლეთა ინტერესებიამგვარი
ჩართულობა მოსწავლეებს გამოუმუშავებს ისეთ უნარ-ჩვევებსრომლებიც
დაეხმარება მათ დამოუკიდებლად მოაგვარონ ცხოვრებაში წამოჭრილი
სირთულეები და ხელს შეუწყობს თავისუფალი პიროვნების ფორმირებას;
● თანამშრომლობის პრინციპი დამრიგებლის ურთიერთობა მოსწავლეებთან უნდა
ემყარებოდეს თანამშრომლობასურთიერთპატივისცემასა და ურთიერთნდობას.
დამრიგებლის მუშაობის მიზანი უნდა იყოს კლასში თანამშრომლობითი გარემოს
შექმნა.
რეკომენდაცია სადამრიგებლო საათის პროგრამის განხორციელებისათვის
სადამრიგებლო საათი ხელს უწყობს მოსწავლეების სოციალურ-პიროვნულ
განვითარებასაყალიბებს ნდობისა და პატივისცემის ატმოსფეროსრაც წარმოადგენს
მოსწავლეებსა და მასწავლებელ-დამრიგებელს შორის პოზიტიური ურთიერთობების
საფუძველს.
კლასთან დამრიგებლის მუშაობასასურველიაშემდეგი ფორმით მიმდინარეობდეს:
მოსწავლეებთან საუბრებიკონკრეტულ საკითხთან დაკავშირებით დისკუსიების,
ვიქტორინებისზეიმებისექსკურსიებისა და ლაშქრობების ორგანიზება;
მოსწავლეთა საჭიროებებიდან გამომდინარეცნობილ ადამიანებთან და სხვადასხვა
სპეციალისტებთან თუ ორგანიზაციის წარმომადგენლებთან შეხვედრების მოწყობა.
დამრიგებლებმა კლასის საჭიროებებიდან გამომდინარე უნდა დაგეგმოს შეხვედრები
და ღონისძიებებიშესაძლებელიაამ შეხვედრებს ჰქონდეს სისტემატური ხასიათი.
დამრიგებელი უნდა თანამშრომლობდეს მოსწავლეთა მშობლებთანსაგნის
პედაგოგებთანხელს უწყობდეს სხვადასხვა კულტურულ და საგანმანათლებლო
დაწესებულებებთან (მაგ.: ბიბლიოთეკებთანმუზეუმებთან და სხვ.) ურთიერთობის
დამყარებას.
სადამრიგებლო სასაუბრო თემები მოქცეულია შემდეგ ხუთ მიმართულებაში:
1. პიროვნული და მორალური განვითარება;
2. გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი;
3. უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერება;
4. თვალსაწიერის გაფართოება ხელოვნებისლიტერატურისტექნოლოგიური და
სამეცნიერო მიღწევების მნიშვნელობა;

სადამრიგებლო საუბრები შესაძლოა შედგეს როგორც კლასში/სკოლაშიისე სკოლის__გარეთაცმაგ., ექსკურსიაზე ან მუზეუმის დათვალიერებისას.

სადამრიგებლო პორტოლიოში უნდა ინახებოდეს შემდეგი დოკუმენტაცია:

• მოსწავლეთა დემოგრაფიული მონაცემები;
• 
მოსწავლეთა გამოცხადების აღრიცვხვა (არასაპატიო/საპატიო გაცდენების ნუსხა);
• 
მშობელთა კრებების ამსახველი დოკუმენტები (ოქმებიკითხვარები);
•"
დამრიგებლის საათისამსახველი დოკუმენტაცია (კითხვარებიბარათებიოქმები და სხვა);
• 
სკოლის ფსიქოლოგის მიერ განხორციელებული ღონისძიებების ამსახველი დოკუმენტაცია (საჭიროებისამებრ);
• 
სასკოლო/საკლასო ღონისძიებების ამსახველი დოკუმენტაცია (ოქმებიფოტოვიდეომასალა და სხვა);
• 
გაკვეთილებზე დასწრების ამსახველი კითხვარები;

კლასის დამრიგებლის კრიტერიუმები:
• გააჩნია გუნდური მუშაობის უნარ-ჩვევები;
• 
ქმნის სწავლისთვის ხელისშემწყობ პირობებს;
• 
ზრუნავს კლასის წარმატებაზე;
• 
აკონტროლებს კლასის ყოველდღიურ დისციპლინას;
• 
პატივისცემით სარგებლობს მოსწავლეებში;
• 
აქტიურად თანამშრომლობს მშობლებთან;
• 
ითვალისწინებს მოსწავლეთა ასაკობრივ და ინდივიდუალურ თავისებურებებს;
• 
სისტემატურად აწვდის ინფორმაციას დირექციას კლასის წარმატებებისა და პრობლემების შესახებ;
• 
მუშაობს (ფსიქოლოგთან ერთადპრობლემურ ბავშვებთან;
• 
ქმნის მეგობრულ გარემოს;
• 
კლასთან ერთად გეგმავს და ახორციელებს სხვადასხვა სახის სასწავლო პროექტებს;
• 
ზრუნავს კლასის პორტფოლიოს შექმნაზე.
რეკომენდაციები "სადამრიგებლო საათისგანხორციელებისთვის
დამრიგებლის კლასთან მუშაობასასურველიაშემდეგი ფორმით მიმდინარეობდესმოსწავლეებთან საუბრებიკონკრეტულ საკითხთან დაკავშირებით დისკუსიებივიქტორინებისზეიმებისექსკურსიებისა და ლაშქრობების ორგანიზებაცნობილ ადამიანებებთან და მოსწავლეთა საჭიროებიდან გამომდინარესხვადასხვა სპეციალისტთან თუ ორგანიზაციის წარმომადგენლებთან შეხვედრის მოწყობა.
დამრიგებლებმა ყველაზე უკეთ იციან კლასის საჭიროებანი და სწორედ აქედან გამომდინარეგეგმავენ შეხვედრებსა და ღონისძიებებსთუმცა შესაძლებელია შეხვედრებს სისტემატური ხასიათი ჰქონდეს და წინასწარ იყოს დაგეგმილიმაგკვირაში ერთხელ.
სადამრიგებლო საათის თემებისასურველიამოიცავდეს შემდეგ მიმართულებებს:
1. პიროვნული და მორალური განვითარება – მე – პიროვნებასოციუმი ჩემს გარშემოურთიერთობა თანატოლებთან და უფროსებთანტოლერანტობაადამიანთა უფლებებიზოგადასაკაცობრიო ღირებულებებიეტიკეტითანამშრომლობის მნიშვნელობაცნება `თანაკლასელი~; ურთიერთობისას და სწავლის პროცესში წამოჭრილი სირთულეები და მათი მოგვარების გზებიკონფლიქტების აცილებისა და მოგვარების უნარების განვითარების აუცილებლობათვითრწმენა – საკუთარ თავსა და ძალებში დარწმუნებაპატივისცემა – საკუთარი თავისსხვა ადამიანებისროდის ვარღვევთ სხვათა უფლებებსროდის ირღვევა ჩვენი უფლებები?
2. გარემოს დაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი – პირადი ჰიგიენაავადმყოფობის გავრცელების წყაროებისასარგებლო საკვებიდროის ორგანიზებადღის რეჟიმისპორტის მნიშვნელობამავნე ჩვევების საფრთხეგარემოს და ბუნების მოფრთხილებაჯანსაღი ცხოვრების სტილი – რას ნიშნავ სეს?
3. უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერება – ჩემი ეზოჩემი სკოლაჩემი ქალაქი/სოფელიჩემი სამშობლოისტორიაგამოჩენილი პიროვნებებიმნიშვნელოვანი მოვლენებიტრადიციებიწესები და კანონები;
4. ინტელექტუალური და ესთეტიკური განვითარება – ხელოვნებისტექნოლოგიური და ინტელექტუალური მიღწევების მნიშვნელობა.

                სოფელ ხორნაბუჯის საჯარო სკოლის



          X   კლასის
   სააღმზრდელო გეგმა


კლასის ხელმძღვანელი:    გიული ყოჩიაშვილი


                       2014 / 2015     სასწავლო წელი

  













                       10  ბ კლასის სია

1.             ბაიაშვილი  ნინო
2.             ბიკაშვილი ნიკა გ.
3.             ბიკაშვილი ნიკა ზ.
4.             ბურდული ირაკლი
5.             ბუჭყურაშვილი ლევან
6.             გიგაური მანანა
7.             გიგაური ხვთისო
8.             გოგოჭური ანა
9.              თურაძე  დემური
10.            იკოევი თამარი
11.            მაზიაშვილი ლილი
12.            სარდალაშვილი ნიკა
13.            უმრშატიანი ოლღა
14.            ფიდუაშვილი მარინა
15.            ქოქუაშვილი ნუკრი
16.            ხუციშვილი გოჩა
17.            ჯავახიშვილი ნუნუ














გაკვეთილების  ცხრილი

ორშაბათი
სამშაბათი
ოთხშაბათი
ხუთშაბათი
პარასკევი
1
ინგლისური
ქართული
ინგლისური
რუსული
მათემატიკა
2
ქართული
რუსული
მათემატიკა
ქართული
ბიოლოგია
3
მათემატიკა
მათემატიკა
ქართული
მათემატიკა
ქართული
4
ფიზიკა
ისტორია
ლიტერატურა
ქიმია
ლიტერატურა
5
გეოგრაფია
ქიმია
სამოქ.განათლება
ისტორია
სპორტი
6
ბიოლოგია
ფიზიკა
ბიოლოგია
გეოგრაფია
სამოქ.განათლება
7
სამოქ.განათლება
სპორტი

საგანთა და სახელმძღვანელოთა სია
საგანი
სახელმძღვანელო(ავტორები)
პედაგოგი
ქართული ენა
 ნ.კუცია,ნ.მაღლაკელიძე
რ.გონაშვილი
მათემატიკა
 გოგიშვილი.ვეფხვაძე მათემატიკა10კლ.
დ.ოზბეთელაშვილი
რუსული
 მ.ლორთქიფანიძე
ვ.დავთიანი
ინგლისური

ჯ.შეითნიშვილი
ისტორია
 ნ.კიღურაძე,მ.სანიკიძე
ნ.ყაჭაშვილი
გეოგრაფია
 ზ.დავითაშვილი,ნ.ელიზბარაშვილი
თ.ფიროსმანაშვილი
ფიზიკა
 ქ.ტატიშვილი   ფიზიკა10კლ.
გ.ყოჩიაშვილი
ქიმია
 მ.ვარდიშვილი
ნ.ბატიაშვილი
ბიოლოგია
მ. სეხნიაშვილი,მ.მაყაშვილი
ნ.დევრისაშვილი
სამოქ. განათლება
 თ.ბრეგვაძე,პეტრიაშვილი
ნ.ყაჭაშვილი
სპორტი

ვ.ანდრიაშვილი

                                                 

                                                        მორიგეობის ცხრილი
ორშაბათი
სამშაბათი
ოთხშაბათი
ხუთშაბათი
პარასკევი
ბიკაშვილი ნ.
ბურდული ი.
გიგაური ხ.
ბიკაშვილი ნ.
ქოქუაშვილი ნ.
ბაიაშვილი ნ.
გოგოჭური ა.
იკოევი თ.
ფიდუაშვილი მ.
ჯავახიშვილი ნ.
თურაძე დ.
გიგაური მ.
სარდალაშვილი
მაზიაშვილი ლ.
უმრშატიანი ო.


მოსწავლეთა საანკეტო მონაცემები

გვარი,სახელი
დაბ.თარ.
მისამართი
დედა
მამა
პ/ნომერი
      ტელეფონი
 1
ბაიაშვილი  ნინო
28.04.99

ეკა ქააძე

14001026747
    593788417
 2
ბიკაშვილი ნიკა გ.
25.03.99
მეგობრობის ქ99
ცქიტიშვილი ნინო 555714255
ბიკაშვილი გენადი
14001026743
  557959760
 3
ბიკაშვილი ნიკა ზ.
14.02.99
თავისუფლების ქ12
სიბაშვილი ინგა 557772155
ბიკაშვილი ზურაბი
14001026952
   557772188
4
ბურდული ირაკლი
18.07.99
9 პრილის
არაბული თამილა

14001026780
  568620581
 5
ბუჭყურაშვილი ლ.
6.09.97
ქიზიყისქ.22
ბუჭყურაშვილი
ბუჭყურაშვილი
14001027470
  551149158
 6
გიგაური მანანა
21.06.99
ლერმონტოვის ქ.38
ქისტაური შორენა
გიგაური მურადი 555270687
14001026744
   598974782
 7
გიგაური ხვთისო
27.12.97

14001026745
   598974782
 8
გოგოჭური ანა
 13.11.99
ნინოშვილის ქ
ბობოყვაძე ლელა

14001026552
 555 42 30 56
 557375693
 9
თურაძე დემური
 24.07.99
თავისუფლების ქ
 შავაძე ნადიკო 55569 0144
 თურაძე
61754001169

 10
იკოევი თამარი
20.05.98
გამსახურდიას ქ31
იკოევი ნათელა

14001026951
 568848759
 11
მაზიაშვილი ლილი
9.11.98
ბეჟანიშვილის ქ
მაზიაშვილი ვენერა

14001027303
 557326076
 12
სარდალაშვილი ნიკა
 28.01.99
 ჩოლოყაშვილის
  სარდალაშვილი ნ.
 სარდალაშვილი ბიგენტი
14001024064

 13
უმრშატიანი ოლღა
24.11.98
ჩოლოყაშვილის ქ39
გერგიშვილი ია
უმრშატიანი ანდრო 599881966
14001026748
  598915437
 14
ფიდუაშვილი მარინა
21.07.99
ჩოლოყაშვილის ქ33
ფიდუაშვილი შორენა
ფიდუაშვილი
უშანგი 551268333
14001026742
 598915496
 15
ქოქუაშვილი ნუკრი
22.10.99
ჭავჭავაძის 17
ქოქუაშვილი თამილა 555166909

14001026746
 568704627
 16
ხუციშვილი გოჩა
1998წ
შირაქის ქ.
ხუციშვილი ზურო 555631206
20501074265

 17
ჯავახიშვილი ნუნუ
 6.11.96
 ვაშლოვანის20
 მარკოზაშვილი თამარ

14001029567








ლასის მოსწავლეთა სოციალური მონაცემები

ოჯახის კატეგორია 

ასეთი ოჯახების რაოდენობა
ოჯახში ბავშვთა რაოდენობა
გვარები
სოციალურად
დაუცველის მოწმობის #
სრული ოჯახი


8

ბიკაშვილი ნიკა გ.
ბიკაშვილი ნიკა ზ.
გიგაური მ.
გიგაური ხ.
თურაძე დ.
სარდალაშვილი ნ.
უმრშატიანი ო.
ფიდუაშვილი მ.


ოჯახი დედის გარეშე

1

ხუციშვილი გ.


ოჯახი მამის გარეშე

7

ბაიაშვილი
ბურდული
გოგოჭური
იკოევი
მაზიაშვილი
ქოქუაშვილი
ჯავახიშვილი

სოციალურად დაუცველი ოჯახი

4

გოგოჭური
მაზიაშვილი
ქოქუაშვილი
ჯავახიშვილი

ხშირად მოავადე ბავშვები





რთული ბავშვები ( არსებობის შემთხვევაში)





უმუშევარი ოჯახი

1

მაზიაშვილი

მრავალშვილიანი ოჯახი

2

გიგაური ხვთისო
ხუციშვილი გოჩა

                                        

                                           კლასის დახასიათება
10 ბ კლასში სიით ირიცხება 17 მოსწავლე ,აქედან 8 გოგონა და 9 ვაჟია.მოსწავლეთა უმრავლესობა
ფიზიკურად და გონებრივად კარგად განვითარებულია,მაგრამ ეზარებათ გაკვეთილების სწავლა
და დავალებების შესრულება.კლასს ჰყავს წარჩინებული მოსწავლე ნიკა ბიკაშვილი.დანარჩენები
საშუალო მოსწრებისანი  არიან.
        კლასი მეგობრულია,ერთ გუნდად შეკრული.უყვართ ღონისძიებებში მონაწილეობის
მიღება და ლაშქრობა-ექსკურსიები,სადაც დროს სასიამოვნოდ ატარებენ ერთად.
            მთელი კლასი გამოირჩევა შრომისმოყვარეობით,მონაწილეობას იღებენ როგორც
სასკოლო,ისე სარაიონო შაბათობებში,სკოლის ეზოსა და სხვადასხვა ტერიტორიების დალაგება-
დასუფთავებაში.
          ორი მოსწავლე  ი.ბურდული და ნ.ბიკაშვილი ჩართული არიან ჭიდაობის სექციაში და
სისტემატურად ვარჯიშობენ სხვადასხვა ჩემპიონატისათვის. ნუკრი ქოქუაშვილს კი უყვარს
ხატვა,სამხატვრო სკოლის მოსწავლეა და გამოფენებში იღებს მონაწილეობას.
       კლასში  სოციალურად დაუცველი ოჯახებიდან გვყავს მოსწავლეები გ.ხუციშვილი,ხ,გიგური
რომლებსაც უჭირთ ეკონომიურად,რაც აიძულებს ზოგიერთ მათგანს იმუშაოს კერძო
მეწარმეებთან და ოჯახს  მხარში ამოუდგეს. ეს იწვევს გაკვეთილების გაცდენას და ექსტერნატის
ფორმით გამოცდების ჩაბარებას.










კლასის ასაკობრივი და სქესობრივი მონაცემები

გოგონები


ბიჭები



რაოდენობა.

% საერთო რაოდენობის

რაოდენობა

% საერთო რაოდენობის

1996 წ,
1
5,88


1997 წ.


1
5,88
199წ.დაბადებული

3
17,64
2
11,76
199წ.დაბადებული

4
23,52
6
35,29
სულ
8

9




















სადამრიგებლო-აღმზრდელობითი გეგმა
თვე ___სექტემბერი____________
სამუშაოს ძირითადი მიმართულება

1 კვირა
2 კვირა
3 კვირა
4 კვირა
კლასის გაცნობა პირადი საქმეები


გადავხედე მოსწავლეთა პირად საქმეებს და ჩავინიშნე რაც არ იყო სრულყოფილი
1.გავესაუბრე კლასს,გავაცანი 2014/15 სასწ.წლის სიახლეები
2.გავეცით სასკოლო
სახელმძღვანელოები
3.დავიწყედასწრების აღრიცხვის
ყოველდღიური შემოწმება 
გავაცანი სამომავლო გეგმა,ერთად დავსახეთ ღონისძიებები მათი მოთხოვნილებებისა და ინტერესების გათვალისწინებით

პიროვნულ თვისებებზე დაკვირვება




კლასის საათი  თემაზე: „მე თინეიჯერი ვარ“
მოქალაქეობრივ-პატრიოტული





მხატვრულ-ესთეტიკური



საუბარი ყოფაქცევის ესთეტიკაზე

სპორტულ - გამაჯანსაღებელი





შრომითი




გადავწყვიტეთ მონაწილეობა მივიღოთ სკოლის ტერიტორიის დალაგება-დასუფთავებაში
თვითმართველობა





მშობლებთან მუშაობა



1.შევხვდი მშობლებს და გავაცანი  ახალი სასწ.წლის სიახლეები
2.გავაცანი სკოლის შინაგანაწესი და მოსწავლეთა ქცევის კოდექსი




თვე ___ოქტომბერი___________
სამუშაოს ძირითადი მიმართულება

1 კვირა
2 კვირა
3 კვირა
4 კვირა
კლასის გაცნობა პირადი საქმეები





პიროვნულ თვისებებ



საუბარი ტოლერანტობაზე
მოქალაქეობრივ-პატრიოტული


კლასის საათი თემაზე: მე მიყვარს ჩემი დედოფლისწყარო


მხატვრულ-ესთეტიკური



კლასის საათი თემაზე: მადლიერება
მხარეთმცოდნეობის მუზეუმში სტუმრობა
სპორტულ - გამაჯანსაღებელი

კლასის საათი თემაზე: ჯანსაღი ცხოვრების წესი



შრომითი





თვითმართველობა

ავირჩევთ ჯგუფის ლიდერს



მშობლებთან მუშაობა







თვე ___ნოემბერი___________
სამუშაოს ძირითადი მიმართულება

1 კვირა
2 კვირა
3 კვირა
4 კვირა
კლასის გაცნობა პირადი საქმეები





პიროვნულ თვისებებ



კლსის საათი თემაზე:
რა არის მეგობრობა

მოქალაქეობრივ-პატრიოტული

კლსის საათი თემაზე: მე მიყვარს ჩემი რაიონი



მხატვრულ-ესთეტიკური


ფილმის ჩვენება-განხილვა:ნათელი ბნელში

კლასის საათი:
ჩვენი წიგნირება
სპორტულ - გამაჯანსაღებელი


შეჯიბრი კალათბურთში


შრომითი





თვითმართველობა





მშობლებთან მუშაობა


საუბარი შვილების აღზრდაზე






თვე ___დეკემბერი___________
სამუშაოს ძირითადი მიმართულება

1 კვირა
2 კვირა
3 კვირა
4 კვირა
კლასის გაცნობა პირადი საქმეები





პიროვნულ თვისებებზე დაკვირვება



კლასის საათი:
ტრეფიქინგის საფრთხე

მოქალაქეობრივ-პატრიოტული

კლასის საათი:
მე საქართველოს
მოქალაქე ვარ



მხატვრულ-ესთეტიკური


საახალწლო კარნავალისთვის
მზადება


სპორტულ - გამაჯანსაღებელი

შეჯიბრი
ფრენბურთში



შრომითი




საუბარი არასრულწლოვანთა შრომაზე
თვითმართველობა





მშობლებთან მუშაობა


მშობელთა კრება




თვე ___იანვარი___________
სამუშაოს ძირითადი მიმართულება

1 კვირა
2 კვირა
3 კვირა
4 კვირა





პიროვნულ თვისებებზე დაკვირვება



კლასის საათი:
I სემესტრის შედეგები

მოქალაქეობრივ-პატრიოტული





მხატვრულ-ესთეტიკური




19 იანვარი -ნათლისღებაა,წყალ-კურთხევაზე წასვლა

სპორტულ - გამაჯანსაღებელი




კლასის საათი:
სპორტის  ოსტატები
შრომითი





თვითმართველობა





მშობლებთან მუშაობა







თვე __თებერვალი__________
სამუშაოს ძირითადი მიმართულება

1 კვირა
2 კვირა
3 კვირა
4 კვირა





პიროვნულ თვისებებზე დაკვირვება


კლასის საათი:
სიყვარული აგვამაღლებს


მოქალაქეობრივ-პატრიოტული

კლასის საათი:
მადლი ქენი,წინ
დაგხვდება



მხატვრულ-ესთეტიკური






სპორტულ - გამაჯანსაღებელი





შრომითი



საკლასო ოთახის
დალაგება-დასუფთავება

თვითმართველობა





მშობლებთან მუშაობა




საუბარი:ასაკობრივი
პრობლემები და მათდაძლევის გზები

თვე ___მარტი___________
სამუშაოს ძირითადი მიმართულება

1 კვირა
2 კვირა
3 კვირა
4 კვირა





პიროვნულ თვისებებზე დაკვირვება


კლასის საათი:
დედა სიცოცხლის დიდი საწყისი


მოქალაქეობრივ-პატრიოტული

ვიქტორინა:
მე მიყვარს საქართველო



მხატვრულ-ესთეტიკური






სპორტულ - გამაჯანსაღებელი



შეჯიბრი კალათბურთში

შრომითი





თვითმართველობა




მოსწავლეებთან
ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობა გაცდენები
მშობლებთან მუშაობა






თვე ___აპრილი___________
სამუშაოს ძირითადი მიმართულება

1 კვირა
2 კვირა
3 კვირა
4 კვირა





პიროვნულ თვისებებზე დაკვირვება



კლასის საათი:
ვინ ვარ მე

მოქალაქეობრივ-პატრიოტული

კლასის საათი:
მომავალი პროფესია



მხატვრულ-ესთეტიკური


ნახატებისგამოფენის მოწყობა


სპორტულ - გამაჯანსაღებელი




შრომითი


აღდგომასთან დაკავშირებით ეზოს დასუფთავება


თვითმართველობა





მშობლებთან მუშაობა




საუბარი:მუშაობა
ძნელად აღსაზრდელებთან
თვე ___მაისი___________
სამუშაოს ძირითადი მიმართულება

1 კვირა
2 კვირა
3 კვირა
4 კვირა





პიროვნულ თვისებებზე დაკვირვება

კლასის საათი:
როგორ ვისწავლოთ უკეთ



მოქალაქეობრივ-პატრიოტული




კლასის საათი:
საქართველოს
დამოუკიდებლობა
მხატვრულ-ესთეტიკური



პოეზიის საღამო


სპორტულ - გამაჯანსაღებელი




ლაშქრობა არწივის
ხეობაში
შრომითი





თვითმართველობა





მშობლებთან მუშაობა



შეხვედრა -წლის
მოსალოდნელი შედეგები


თვე ___ივნისი__________
სამუშაოს ძირითადი მიმართულება

1 კვირა
2 კვირა
3 კვირა
4 კვირა





პიროვნულ თვისებებზე დაკვირვება


კლასის საათი:
სწრაფვა წარმატებისკენ


მოქალაქეობრივ-პატრიოტული

კლასის საათი:
ფოტოგრაფია



მხატვრულ-ესთეტიკური






სპორტულ - გამაჯანსაღებელი





შრომითი





თვითმართველობა


მზადება სასკოლო გამოცდებისთვის


მშობლებთან მუშაობა



მშობელთა კრება
წლიური შდეგები







მშობლებთან ინდივიდუალური მუშაობა

თარიღი

ვისთან

გამოძახების მიზანი(მიზეზი)

გადაწყვეტილება






























მოსწავლეებთან ინდივიდუალური მუშაობა
თარიღი

ვისთან

გამოძახების მიზანი(მიზეზი)

გადაწყვეტილება
































შრომით საქმიანობებში (სხვადასხვა ღონისძიებებში)_ მონაწილეობა
სახელი, გვარი

თარიღი

ღონისძიება კლასში

ღონისძიება სკოლაში





























გაკვეთილებზე დასწრების აღრიცხვა
თარიღი______________________
საგანი___________________
დაკვირვებაშენიშვნა
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
თარიღი______________________
საგანი___________________
დაკვირვებაშენიშვნა
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
თარიღი______________________
საგანი___________________
დაკვირვება, შენიშვნა
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
თარიღი______________________
საგანი___________________
დაკვირვება, შენიშვნა
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
თარიღი______________________
საგანი___________________
დაკვირვება, შენიშვნა
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
მშობელთა კრებების ოქმები
დაესწრო________ მშობელი
არ დაესწრო ________მშობელი
დღს წესრიგი:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
მშობელთა კრების მსვლელობა:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________
დაისვა კითხვები:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
მშობელთა კრების გადაწყვეტილება:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
თარიღი_________ მდივანი___________________
მუშაობის ანალიზი
შედეგების მოკლე ანალიზი __________ სემესტრი(წელი)
დაამთავრა «10» და «9» ქულაზე ______________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
საუკეთესო მოსწავლე__________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
აქტიურად მონაწილეობდა კლასისა და სკოლის საქმიანობაში____________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ყველაზე საინტერესო სამუშაოები __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
რას მივაღწიე
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
რას ვერ მივაღწიე
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
მომავალი სასწავლო წლის ამოცანები:
კლასთან მუშაობის წლიური ანგარიში
კლასის დამრიგებელი ________________ _______ კლასი 20 - - / 20 - - წელი.


1
ინდივიდუალური საუბრებიმოსწავლეების პედაგოგიურ-ფსიქოლოგიური კონსულტაცია
2
კლასის აქტივთან მუშაობა 
3
კლასის საათი
4
ექსკურსიები,ლაშქრობები,სპორტული ღონისძიებებითემატური საღამოებიდღესასწაულები და სხვა ფორმის ჯგუფური აღმზრდელობითი სამუშაოები
5
გაკვეთილებზე მოსწავლეთა დასწრება
6
ოჯახებში სტუმრობა
7
მასწავლებლებთან შეხვედრები, პატარა პედსაბჭოებიპედაგოგიური კონსილიუმები ( მოსწავლეთა საჭიროებიდან გამომდინარე)
8
მშობელთა კრებებიმშობლებთან ინდივიდუალური კონსულტაციები
9
არასაგაკვეთილო ღონისძიებები
10
დამატებით

Комментариев нет:

Отправить комментарий